VOZILI SMO

Redizajnirani VW T-Roc već u prvoj opremi ima digitalni kokpit, LED svjetla, alu naplatke...

Cijene benzinaca kreću od 184.745 kuna, a dizelaša od 219.500 kuna. U ponudi je i sportski model R sa 300 KS, za 402.925 kuna

Novi VW T-Roc

 Zlatko Horvat

Volkswagen T-Roc, veliki tržišni hit najveće europske automobilske korporacije, kojeg je u samo četiri i pol godine prodano više od milijun primjeraka (od toga je hrvatskim kupcima isporučeno njih 4215), dopremljen je u hrvatske prodajne salone u osvježenom izdanju. Promjene nisu revolucionarne, ali su dovoljno upečatljive da postane još zanimljiviji na tržištu sve popularnijih SUV modela kompaktne klase. Prve primjerke s hrvatskom registracijom iskoristili smo da zavirimo u njegov osvježen karakter i zabilježimo što je sve nova. A toga ima...

image

Novi VW T-Roc

Zlatko Horvat

Izvana su to sprijeda gledano rešetka hladnjaka, branici s novodizajniranim otvorima za zrak i LED svjetlosna traka širinom cijele maske (kao na novom Polu, Golfu i Arteonu), a straga LED svjetla nove grafike i s animacijom u opciji te također novim, izražajnijim branikom. Ubace li se u konfiguraciju opreme sa serijskim aluminijskim felgama i doplatna Matrix tehnologija standardnih LED svjetala, četiri nove boje karoserije te opcija dvobojnog lakiranja s tri boje krova na odabir ili paket Black s efektnim crnim detaljima, možemo posvjedočiti da T-Roc postaje automobil koji na cesti privlači više pažnje.

image

Novi VW T-Roc

Zlatko Horvat

Budući vlasnici mogu očekivati više vizualnog i funkcionalnog užitka i za volanom. T-Roc je naime, digitaliziran i već u prvoj opremi Life, na hrvatskom tržištu najprodavanijoj, dobivaju se 8-inčni digitalni instrumenti (10,25-inčni u boljoj opremi) i multimedija s novim, 8-inčnim samostojećim zaslonom (više razine opreme s 9,2-inčnim). Multimedija s novim operativnim sustavom radi brže i pruža više sadržaja uz funkcionalniju grafiku, bolju mrežnu povezivost i prometno prediktivniju navigaciju, a podloga kvalitetnijem okruženju su i mekana gornja ploha armature, novo dizajniran volan, dodirne kontrole klime putem slidera i nov dizajn panela vrata s mekanim umecima. Zanemariv faktor nisu ni nove boje dekorativnih površina i funkcionalniji otvori za zrak, ali i djelomice dotjerana središnja konzola i naravno, nove opcije boja i materijala cijelog interijera.

image

Novi VW T-Roc

Zlatko Horvat

Opremom je podebljan i sigurnosni aspekt s novim ili dorađenim sustavima (prediktivni automatski tempomat do 210 km/h, automatsko parkiranje prednjim dijelom, držanje u voznoj traci…), dok u ponudi motora nema značajnih promjena.

image

Novi VW T-Roc

Uli Sonntag

Na veselje onih koji zaziru od hibrida, svi benzinci i dizelaši zasad ostaju klasične koncepcije bez ikakvog upliva elektrifikacije. Osnovu ponude i dalje čini dosad najprodavaniji, solidan trocilindarski 1.0 TSI turbobenzinac (110 KS) po cijeni od 184.745 kuna, nakon kojeg slijedi jako dobar četverocilindarski 1.5 TSI (150 KS) s isključivanjem dvaju cilindara po cijeni od 210.415 kuna. Taj se može dobiti i sa DSG mjenjačem (226.285 kuna). Za još snažniji 2.0 TSI DSG (190 KS) treba izdvojiti 300.195 kuna, ali zato dolazi samo u top opremi R-Line. U ponudu po prvi put ulazi i nabrijana verzija R (300 KS) s posebnom specifikacijom opreme, ali i cijenom od 402.925 kuna.

image

Novi VW T-Roc

Uli Sonntag

A još uvijek ima i kod hrvatskih ljubitelja Volkswagena omiljenih 2.0 TDI dizelaša. U potpuno zadovoljavajućoj početnoj izvedbi (115 KS) košta 219.500 kuna, dok jačoj s više naftaškog špirita (150 KS) cijena raste na 228.925 kuna. Tko uz to želi i DSG mjenjač to će koštati 244.890 kuna, a ako se svemu tome još priključi 4x4 pogon konačan iznos je 279.940 kuna.

image

Novi VW T-Roc

Uli Sonntag

Kao i dosad, T-Roc je na volanu čistokrvni Volkswagen. Osjećaj masivnosti i robusnosti i dalje je snažno prisutna komponenta, uz ovjes koji fino neutralizira povišeno težište i dobro balansira između udobnosti i čvrstog ležanja. Jamstvo ostaje pet godina ili 100.000 kilometara, a opreme su i dalje kategorizirane kao Life, Style i R-Line.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 21:24