Direktor Dacije Denis Le Vot otkrio je da se njegova marka vraća korijenima i započinje novi trend u autoindustriji. Na predstavljanju novog Bigstera na prošlotjednom salonu automobila u Parizu, Le Vot je rekao da veliki dodirni zasloni u automobilima ne zadovoljavaju želje kupaca.
"Znamo da će određena razina moderne tehnologije biti potrebna za privlačenje novih kupaca, ali treba priznati da veliki broj kupaca nije oduševljen automobilima u kojima dominiraju ekrani osjetljivi na dodir.
U Europi ima 420 milijuna ljudi, a nisu svi tehnološki potkovani. Nemam ništa protiv proizvođača koji nude takve dodirne ekrane, ali želim istaknuti da postoji veliki postotak stanovništva koji za to nije zainteresiran. A taj postotak samo raste", tvrdi Le Vot.
Le Vot je rekao da smanjenje složene tehnologije pomaže zadržati odličnu poziciju Dacije na tržištu.
“Ako pogledate cijenu C-SUV-a prije pet godina, ona je bila ispod 30.000 eura, a danas je iznad 35.000 eura. Možda se nekome i sviđa ta nova tehnologija, ali rast sa 29.000 do 36.000 za pet godina? Kome je plaća narasla toliko da to može pratiti?”
Prvi čovjek Dacije kaže da je njihov pristup dovođenje kupaca skupljih marki koji umjesto skupljih automobila biraju bogato opremljene modele Dustera, piše Autoexpress.
“Prije sedam godina prodavali smo 300.000 automobila, a to je polovica onoga što prodajemo danas. Naši kupci su i dalje super lojalni, 70 posto njih ponovno kupi Daciju, a 15 posto kupi Renault, što je fenomenalno".
“U prodajne salone nam dolaze ljudi koji odustaju od preskupih automobila i našim prodavačima govore: ‘Za tu istu cijenu uzet ću najbogatiju opremu. Da, 80 posto Dustera prodajemo s najskupljim paketima opreme", zaključuje Le Vot.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....