Vremena i trendovi se mijenjaju, a proizvođači automobila također se istima trebaju prilagođavati ako naravno žele ostati profitabilni.
Činjenica je kako su navike i zahtjevi kupaca u današnje vrijeme drugačiji nego prije primjerice 30-ak godine, a to se odražava i na samu ponudu.
Tako su u Audiju objavili kako će pojednostaviti ponudu svojih modela kako bi smanjili troškove i povećali profite.
U gomili modela i različitih verzija, to se čini kao logičan potez.
Uz to, ciljevi kompanije su jasni: „Želimo obuhvatiti segment tržišta s visokom kupovnom moći, ali istovremeno želimo povećati postotak mladih kupaca koje baš i nećete pronaći u ovom segmentu”, izjavio je izvršni direktor Bram Schot, prenosi Digitaltrends.
Većina kupaca mlađih od 35 godina ima slabiju kupovnu moć od starijih kupaca, i zato Audi vjeruje kako se moraju početi koncentrirati na manje, nešto jeftinije modele za mlađu publiku.
„Prosječan kupac star 50 godina ima potpuno drugačije zahtjeve po pitanju tehnologije, digitalizacije i povezivosti nego primjerice 25-godišnji kupac.
Ipak, stvari koje traži kupac od 25 godina najčešće se nalaze u modelima s vrha ponude poput A6, A8, Q7, Q8...
Dakle, jasno je kako će se vjerojatno ići u smjeru – manje različitih modela, ali više tehnologije u onima koji se nude.
Jasno je kako su kupci sve zahtjevniji, posebno kada su je u pitanju digitalizacija i povezivanje.
Digitalni zasloni prije su bili rezervirani za najskuplje modele, danas ih možete pronaći u malim gradskim automobilima.
Slična stvar vrijedi za povezivanje mobitela, a u budućnosti će se nuditi sve više takvih tehnologija.
Uzmimo za primjer Mercedes, koji je svoj inovativni MBUX sustav koji koristi umjetnu inteligenciju predstavio upravo na A-klasi, jer znaju da će mlađa publika prije prepoznati sve pogodnosti i prednosti takvog sustava.
Dakle, čekaju nas zanimljiva vremena gdje će se proizvođači morati natjecati s ponudom tehnologije koja očito postaje „sve dostupnija”, a pritom će morati na umu imati i profitabilnost i dugoročnu održivost poslovanja...
Izvor: digitaltrends.com
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....