Volkswagen će krajem ovog desetljeća sastavljati nadolazeći potpuno električni Golf u svojoj matičnoj tvornici u Wolfsburgu u Njemačkoj, zajedno s drugim modelima temeljenim na platformi skalabilnih sustava (SSP), objavila je danas tvrtka.
Novi električni SUV A-segmenta – drugim riječima, gradski automobil – također će se proizvoditi u tvornici u Wolfsburgu početkom 2026., dok je takozvani Project Trinity limuzina koja je prvotno planirana za istu tvornicu, prebačena u Zwickau postrojenje u kojem se sklapaju ID.3, ID.5 i Cupra Born za Europu.
Odluke su došle nakon sastanka između upravnog odbora grupe njemačke marke i nadzornog odbora matične grupe koji je rezultirao planom raspodjele vozila Volkswagen do 2028. Kao dio preustroja sklopa, VW modeli će biti grupirani na osnovi platforme za svaku tvornicu, u nadi da će to smanjiti složenost i troškove.
Njemački proizvođač nije ponudio detalje o gore spomenutom SUV-u A-segmenta, koji će vjerojatno biti verzija ID.1 o kojem se priča. Trenutno Volkswagen prodaje zastarjeli e-Up! električni gradski automobil koji je predstavljen 2010. u Njemačkoj po početnoj cijeni od 29.995 eura, čineći nadolazeći potpuno električni gradski automobil mnogo pristupačnijom alternativom.
Što se tiče Golfa, očekuje se da će debitirati 2028. na SSP arhitekturi njemačke automobilske grupe, istoj na kojoj se temelji ID. 2all koncept, prema šefu marke VW Thomasu Schaferu.
S SSP-om, Golf devete generacije trebao bi imati koristi od 800-voltne arhitekture koja će mu omogućiti punjenje pri brzinama većim od 175 kilovata. SSP je također dizajniran imajući na umu napredne sustave pomoći u vožnji razine 4.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....