omiljeni oglasnik

Prodajete automobil putem Facebooka? Ovo su promjene koje čekaju oglašivače

Meta više ne dopušta auto kućama stvaranje oglasa rabljenih vozila pomoću poslovne stranice na Facebooku

Facebook Marketplace screenshot

Facebook uvodi nova ograničenja na oglase vozila za Facebook Marketplace kako bi povećao prihod od oglašavanja.

Ova ideja se sporo razvijala 2021. kada su bili ograničeni oglasi za prodaju putem marketinških tvrtki, piše Automotive News.

“Meta više neće podržavati mogućnost za sve prodavače da kreiraju oglase vozila i nekretnina koristeći Facebook poslovnu stranicu”, priopćili su iz tvrtke.

Oglasi od osobe do osobe i dalje su dopušteni na Marketplaceu, a Meta potvrđuje da se “mogućnost dosezanja publike putem oglasa također ne mijenja”. “Jednostavno mijenjamo način na koji distribuiramo oglase”, dodali su.

Postoje dvije krajnosti u tome kako će ovo dugoročno utjecati na prodavače automobila. Facebook može biti nevjerojatno moćan alat. Primjerice, tvrtka LaFontaine Automotive Group iz američkog Michigana izdvaja oko milijun dolara za oglašavanje kako bi iskoristila Facebookov doseg.

Kad su u pitanju manji zastupnici koji si ne mogu priuštiti trošenje milijun dolara godišnje na jedan izvor oglašavanja ili to jednostavno ne mogu opravdati u smislu povrata ulaganja, stvarni negativan učinak bit će na ljude koji traže automobile, piše N1.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 05:01