Vjerujemo da ste već čuli o strogim propisima koje je propisala Europska komisija, a prema kojima prosječna emisija CO2 u floti proizvođača mora biti 95g/km, i to po prodanom modelu, a sve iznad toga se kažnjava sa 95 eura. Takva situacija svakako nije idealna, a nažalost po sve ljubitelje automobila (ali i sve kupce općenito) sve to vodi ka odbacivanju pojedinih neprofitabilnih modela ali i poskupljenjima. Jasno, prvi na udaru svakako su sportski modeli, pa tako francuski magazin Caradisiac piše kako su u Fordu odlučili kako novi Focus ipak neće dobiti RS verziju. Podsjetimo, trenutno najjači Focus u ponudi je ST, no svi su s nestrpljenjem čekali RS verziju. Bilo je i priča kako će motor razvijati čak 400 KS uz pomoć elektromotora, no čini se kako ni elektrifikacija nije uspjela spasiti ovaj model.
Render: Kleber Silva
Stvari su zapravo prilično jasne - osim što bi podigao prosjek emisije CO2 u floti, novi Focus RS jednostavno bi bio preskup za razvoj (koji je pritom čini se već krenuo te je novi RS trebao ugledati svjetlo dana kroz godinu i nešto, no čini se kako od toga na kraju neće biti ništa).
Velika ulaganja u električne automobile, pandemija koronavirusa koja je zatvorila tvornice ali i koja će drastično smanjiti potražnju za automobilima u narednih nekoliko mjeseci, pa zatim penali koje je postavila Europska komisija - u ovakvom okruženju sasvim je jasno da razvoj Focusa RS jednostavno više nije u planu direktorima u Fordu.
A stroge emisije već su uzele nekoliko "žrtvi", a čak su i najveći proizvođači poput Mercedesa primorani prilagoditi se pa će tako novi Mercedes C63 AMG dobiti 4-cilindraša iz A45 AMG modela...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....