Kad su se prošle godine pojavile prve špijunske fotografije ovog Audijevog SUV-a vjerovali smo kako je riječ o budućem modeli Q9 s obzirom na dimenzije.
Sada se ispostavilo da se novi model iz Ingolstadta naziva Q6, a uskoro mu slijedi i premijera.
Ne treba ga miješati s nadolazećim potpuno električnim Q6 e-tron modelom - ovaj SUV na benzinski pogon proizvodit će se u Kini isključivo za lokalno tržište.
No, o kakvom je modelu zapravo riječ? U biti je to preodjeveni veliki SUV sedmerosjed Volkswagen Atlas u SAD, ili Teramont na Bliskom istoku i Kini, ali sada u prestižnom izdanju s Audijevom značkom.
Službeno predstavljanje zakazano je kasnije ove godine, a ovo su prve fotografije koje su dospjele u javnost.
Audi je zasad registrirao naziv Q6 pri kineskom Ministarstvu industrije i informacijske tehnologije (MIIT), a sam novi Audi model je razvijen kroz lokalno zajedničko ulaganje Audija i tvrtke SAIC. Kao i Teramont ima tri reda sjedala, u duljinu mjeri 5099 milimetara, u širinu 2014 mm i visok je 1784 mm. Dakle, malo je duži i širi od Teramonta, ali ima isti međuosovinski razmak od 2980 mm.
Inače, Q6 nije niti najveće vozilo VW Grupe na MQB platformi. Ta čast pripada VW Talagonu koji je dug impresivnih 5152 mm uz također identičan međuosovinski razmak Taramonta. Međutim, Talagon pokreće V6 motor, a novi Audi Q6 za Kinu ima dva 2,0-litrena četverocilindrična benzinska motora s turbopunjačem i automatik, a pogon je izveden na sva četiri kotača.
Model "40 TFSI" isporučuje 231 KS, a snažniji "45 TFSI" 265 KS. To zasigurno neće biti najbrži Audijev SUV, jer Q6 ima pozamašnih 2205 kilograma. Dokumenti MIIT-a pokazuju da troredni luksuzni SUV može postići najveću brzinu od 207 km/h.
Audi će prodavati Q6 u Kini s različitim dizajnom naplataka u rasponu od 17 do 21 inča, zajedno sa zatamnjenim značkama i različitim uzorcima osvjetljenje prednje maske, a generalno, dizajn dobro skriva porijeklo iz VW Teramonta, jer je čak i dizajn prozora izmijenjen.
Službeno predstavljanje Q6 moglo bi se održati na Auto China 2022 u Pekingu idućeg mjeseca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....