šuplja regulativa

Pravni jaz: Policija ne može kažnjavati autonomna vozila u Kaliforniji, osim za pogrešno parkiranje

S obzirom na ovu pravnu prazninu, moglo bi doći do povećanja pritiska na zakonodavce da brže djeluju

Autonomno vozilo Cruise

 Profimedia

Policija u Kaliforniji neće moći kažnjavati autonomna vozila, otkriva interni dopis načelnika policije San Francisca Billa Scotta, otkriva NBC Bay Area. Prema novim pravilima, službenici ne mogu izricati kazne za vozila koja se kreću bez vozača, ostavljajući tako u regulatornom sustavu nedorečenost.

Iako su autonomna vozila oslobođena prometnih kazni dok su u pokretu, nisu potpuno izuzeta od pravila cestovnog prometa. Scott ističe da su ova vozila i dalje podložna kaznama za parkiranje. Paradoksalno, trenutačni zakon u Kaliforniji ne priznaje specifičnosti ove nove tehnologije, stvarajući pravni jaz između autonomnih vozila i konvencionalnih vozača. Podsjetimo, nedavno je Kalifornija suspendirala Cruiseve robotaxije zbog sigurnosti i maknula ih iz prometa.

Ova situacija nije jedinstvena samo za Kaliforniju. Dok su neke druge države poput Teksasa ažurirale svoje zakone kako bi obuhvatile autonomna vozila, Kalifornija je ostala u zaostatku, što je izazvalo nesigurnost među proizvođačima automobila, tvrtkama i potrošačima.

image

Prometna policija

Profimedia

S obzirom na ovu pravnu prazninu, moglo bi doći do povećanja pritiska na zakonodavce da brže djeluju kako bi se regulirala pitanja sigurnosti i odgovornosti u vezi s autonomnim vozilima.

Dok se druge države suočavaju s izazovima i donose proaktivne mjere, Kalifornija će možda biti potaknuta na prilagodbu svojih zakona kako bi uhvatila korak s brzim napretkom tehnologije. Sveukupno, automobilski sektor, tvrtke i potrošači suočit će se s izazovima prilagodbe novim zakonima i propisima u ovom "evoluirajućem pejzažu" autonomne vožnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 08:29