AKTUALNO

Poznati Bugattijev dizajner odlazi u mirovinu nakon 19 godina: ‘Još je ostao samo jedan automobil‘

Odgovoran za neke od najboljih Veyrona i Chirona, Achim Anscheidt odlazi u mirovinu, ali ne prije nego što dizajnira sljedeći Bugattijev auto

Achim Anscheidt odlazi u mirovinu, galerija

 Bugatti Rimac

Nakon 19 godina rada u Bugattiju, vodeći dizajn nekih od najpoznatijih vozila marke i jednokratnih primjeraka, Achim Anscheidt odlazi u mirovinu. On predaje uzde zamjeniku direktora dizajna tvrtke, Franku Heylu, koji je u tvrtki od 2008.

Anscheidtov put do uloge koju sada napušta bio je sve samo ne jednostavan. Započeo je svoju karijeru u automobilskom svijetu kao kaskader na motociklu, zatim je otišao u školu dizajna u Kaliforniji, prije nego što se pridružio Porscheu 1993. godine.

image

Achim Anscheidt odlazi u mirovinu, galerija

Bugatti Rimac

Godine 2004. preuzeo je ulogu u Bugattiju, i iako je Veyron već bio dizajniran, bio je odgovoran za mnoga posebna izdanja modela koja su ga slijedila, kao što su Veyron L’Or Blanc, Veyron Edition Hermes, kao i Veyron Grand Sport Vitesse i Super Sport.

“Kada sam prvi put stigao u Bugatti, bio sam nadahnut da učinim slavne osobe Bugattija iz prošlosti ponosnima - posebno Ettorea Bugattija i njegovog sina Jeana,” rekao je. "Želio sam razviti moderni Bugatti u krunski dragulj percepcije marke i jedinstvene automobilske izvrsnosti".

image

Achim Anscheidt odlazi u mirovinu, galerija

Bugatti Rimac

Iako sada odlazi u mirovinu, Anscheidt će nastaviti služiti tvrtki kao savjetnik. Još jedan način na koji izvršni direktor Bugattija Mate Rimac sprječava dizajnera da digne pete i opusti se, novi izvršni direktor zapravo je zamolio Anscheidta da odgodi njegovo umirovljenje kako bi osigurao uspješnu tranziciju.

“Od angažmana u mojoj ulozi u Bugattiju prije nekoliko godina, bilo je očito da je Achim bio ključna komponenta u uspostavljanju sljedeće generacije Bugatti hipersportskih automobila,” rekao je Rimac, “pa sam ga iskreno ohrabrio 2021. da ostane s Bugattijem još tri godine prije nego što ode u mirovinu".

image

Achim Anscheidt odlazi u mirovinu, galerija

Bugatti Rimac

U to je vrijeme Anscheidt bio središnji u vođenju dizajna nasljednika Chirona. Iako neće sadržavati legendarni Bugattijev 8,0-litreni W16 motor, rekao je da će to biti grand tourer, a ne trkaći automobil za cestu, kao automobili koji su mu prethodili.

Anscheidtova “zadnja obveza prema Bugattiju bila je dovršiti dizajn našeg hipersportskog automobila sljedeće generacije”, rekao je Rimac. “Da ne kažem previše, to je Achimovo remek-djelo i najljepša i najautentičnija evolucija Bugattija koju sam mogao zamisliti. Čast je što Achim nastavlja razvijati marku kao naš savjetnik, a uz zadivljujući rad koji je Frank Heyl već poduzeo, budućnost Bugatti dizajna je u najboljim rukama".

image

Achim Anscheidt odlazi u mirovinu, galerija

Bugatti Rimac

Bugatti kaže da će novi hibridizirani nasljednik Chirona biti predstavljen 2024. godine, a u prodaju će krenuti 2026. godine. Time će njegova vizija budućnosti brenda biti na snazi barem do 2030. godine.

“Zauvijek ću biti zahvalan što sam bio dio ovog nevjerojatnog Bugattijevog putovanja,” rekao je Anscheidt. “Najbolje tek dolazi i zaista sam zahvalan svima koji su podržali brend i naš odjel dizajna kako bi nam pomogli razviti brend do mjesta gdje znam da bi Ettore i Jean bili ponosni".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 15:01