Stellantis je tijekom prezentacije najavio kako će 2023. Fiat predstaviti novi model B-segmenta zasnovan na zajedničkoj platformi kompanije. Najavljeni model trebao bi zamijeniti Punta nakon godina ‘tišine‘, čime se Fiat vraća u popularni segment gradskih ‘mališana‘.
Izraz ‘zajednička platforma‘ označava CMP (Common Modular Platform), koju već koriste različiti modeli poput Peugeota 208 i 2008, Opela Corse i Mokke, Citroena C4 i DS-a, te njihove električne izvedbe. Sljedeće godine CMP bi trebao dobiti ažuriranje koje će koristiti budući modeli, uključujući i nasljednika Fiata Punta.
Fiatov supermini trebao bi koristiti blagi hibridni (ili čak potpuno hibridni) pogon, a električna izvedba stiže 2024. godine, u isto vrijeme kad Lancia planira predstaviti nasljednika Ypsilona koji će se također ponuditi u hibridnom i električnom obliku.
Što se tiče prodajnih uspjeha u A i B segmentima, Fiat je oduvijek bio uspješan. Panda i 500 ostaju najprodavaniji gradski automobili u Europi, iako su prve generacije predstavljene davne 2007., odnosno 2011. godine. Odsutnost Punta osjeća se od 2018. godine kada je posljednji primjerak sišao s proizvodne linije.
Prvu generaciju Punta dizajnirao je Giorgetto Giugiaro 1993. godine, kojom je zamijenjen voljeni Uno. On je bio dostupan u izvedbama s dvoja vrata (Cabrio), troja vrata i petero vrata (Hatchback). S više od 3,4 milijuna prodanih primjeraka Fiat je postigao ogroman uspjeh.
Drugom generacijom 1999. godine usvojen je oštriji dizajn koji je trajao do 2004. godine, a uz pomoć facelifta prodano je ukupno 2,96 primjeraka. Najbolje izvedbe bile su Sporting i HGT s troja vrata.
Posljednja generacija predstavljena je 2005. godine, koju je ponovno razvio Giorgetto Giugiaro, a njome je usvojen ‘zreliji‘ dizajn koji uključuje zaobljena prednja svjetla inspirirana Maseratijevim modelima. Visoko pozicionirana stražnja svjetla su zadržana. Svoj ‘život‘ treća generacija je započela kao Grande Punto, a kasnije je preimenovan u Punto Evo, i zatim u Punto posljednjim redizajnima.
Treća generacija koristila je istu malu platformu GM-Fiata, koja se u to vrijeme nalazila i u Opelu Corsi D i E. Dva modela opet će dijeliti platforme, no ovaj puta to će biti CMP arhitektura koja stiže iz bivše konkurente PSA Grupe.