Od predstavljanja prve generacije velikog švedskog full size SUV-a prošlo je punih 13 godina (u kojima je XC90 dosad prodan u 636.000 primjeraka).
No vrijedilo je čekati, jer novo generacija koja je danas predstavljena domaćim novinarima u Laubi u Zagrebu, predstavlja pravu revoluciju.
Premda je tvrtka sad pod kineskom upravom, novi XC90 u potpunosti razvijen u Švedskoj, gdje će se i proizvoditi, i nema ni jednog zajedničkog vijka s prethodnikom, ali ni s ostalim modelima iz nedavne prošlosti.
S klasičnim izgledom i kutijastim formama omekšanim na uglovima teško da može ponoviti instant uspjeh prethodnika, no novi XC90 ima stila i karaktera, ali i kvalitetu za suprotstavljanje Mercedesu, Audiju, BMW-u i Land Roveru u premium SUV segmentu.
Pri čemu mu, dakako, određenu prednost donose i brojni sigurnosni sustavi, među kojima su i neke novotarije poput sustava zaštite u slučaju izlijetanja izvan ceste i radara koji prati više vozila... Ponuda motora temelji se na dvolitrenim četverocilindrašima Drive-E, među kojima su benzinski T6 sa 320 KS, dizelski D5 sa 225 i hibridni T8 s kombinacijom 320/80 KS. Cijene počinju na 567.580 kuna, koliko stoji dizelski XC90 sa Kinetic paketom opreme. Osnovni benzinac starta na 633.150 kuna (također Kinetic), a hibrid na 743.223 kune (ali sa snažnijim paketom Momentum).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....