Nakon što su predstavili osvježenu E-klasu te novu generaciju S-klase, u Mercedesu sada rade na završnim testiranjima nove generacije C-klase koju možemo očekivati dogodine. Podsjetimo, još uvijek aktualna generacija predstavljena je 2014. godine, a s obzirom na vrijeme provedeno na tržištu "odlično se drži". Ipak, vrijeme je za novu generaciju koja će donijeti mnoštvo novosti.
Krenimo od samog dizajna: u Mercedesu su odlučili svim modelima dati dobro poznato lice, a razlike su najčešće u detaljima i dimenzijama. Tom logikom je jasno u kojem smjeru će ići i nova C-klasa. Ekipa iz Carsoopsa tako je već napravila prvi render koji otkriva mogući izgled automobila.
Prednji kraj tako će podsjećati na osvježenu E-klasu ali i novu S-klasu. Naravno, u manjem izdanju i sa nešto drugačijim elementima. AMG verzije pritom će dobiti "Panamericana" rešetku, no kada smo kod AMG-a jasno je kako treba spomenuti i motor. Prema nekim glasinama, novi AMG modeli u C-klasi će dobiti 4-cilindrične motore! Da, dobro ste pročitali. Pritom bi isti trebali biti potpomognuti elektro motorima pa bi snaga bila preko 500 KS, no to i dalje neće biti prevelika utjeha za puriste. Naravno, ovo nije službeno, no sve strože mjere i penali za previsoke CO2 emisije u gami već su mnoge proizvođače natjerali na slične poteze, a vrijeme će pokazati kako će to izgledati kod Mercedesa.
Što se tiče dizajna stražnjeg dijela, iza maskirne folije s kojom se voze testni primjerci naziru se nova horizontalna LED svjetla, baš kao i kod osvježene E-klase. Unutrašnjost donosi velike promjene. Prije svega, tu će biti najnovija generacija MBUX infotainment sustava, jednog od najboljih na svijetu koji pritom koristi umjetnu inteligenciju. Uz to, trenutni raspored elemenata u potpunosti se mijenja, budući da će umjesto središnjeg grebena C-klasa dobiti središnje postavljen zaslon osjetljiv na dodir. Možemo očekivati nešto slično kao i u S-klasi - ali naravno u manjem obliku. Neki će biti oduševljeni, dok će drugi tvrditi kako je aktualno rješenje sa prekidačem kojim je moguće sve kontrolirati praktičnije rješenje.
Što se tiče motorizacije, očekuje se niz dizelaša i benzinaca, a svi bi trebali dobiti mild-hibridni sustav, odnosno mali elektro motor kako bi bili efikasniji. Naravno, za sve detalje ipak ćemo pričekati još koji mjesec...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....