Prvi električni model Abartha trebao je biti prodajni hit u Europi, no u prva dva mjeseca, u Italiji je prodano samo 14 primjeraka. Talijanski mediji već se pitaju zašto je Abarth 500e na električni pogon u Italiji blago rečeno - ignoriran.
Razlog što je zacementiran na dnu prodajnih ljestvica u društvu rijetkih egzotičnih modela očito je cijena.
Naime, osnovni model u Italiji košta oko 38.000 eura.
Čak je i njegov nešto stariji, ali ‘uzbudljiviji brat‘ 595 s nešto snažnijim motorom je jeftiniji barem 11 ili 12 tisuća eura, piše Avtomagazin.
Podsjetimo, prvi potpuno električni model Abartha temelji se na Fiatu 500e, ali s nizom poboljšanja usmjerenih na performanse.
Abarth 500e ima sportske postavke šasije, snažniji elektromotor, nove načine rada te generator zvuka zbog čega zvuči kao da je ispod poklopca moćni benzinac.
Elektromotor proizvodi 155 KS i 235 Nm okretnog momenta, što predstavlja povećanje od 37 KS i 15 Nm u usporedbi s Fiatom 500e. Zahvaljujući pojačanoj snazi, električni Abarth s mjesta do stotke ubrzava za sedam sekundi, pune dvije sekunde brže od Fiata.
Vozač Abartha 500e ima pristup različitim načinima vožnje.
Turismo smanjuje snagu na 136 KS (100 kW) i 220 Nm okretnog momenta u korist učinkovitosti. Scorpion Street daje pristup punim performansama uz maksimiziranje regenerativnog kočenja, dok Scorpion Track način uopće ne brine o potrošnji i dostupnom dometu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....