„Ljubav prema autu počinje osiguranjem“, slogan je kojim se UNIQA osiguranje predstavlja posjetiteljima ovogodišnjeg 14. Međunarodnog salona automobila, gospodarskih vozila, motocikala i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu. Na UNIQINOM štandu, u paviljonu 8 samo za vrijeme Auto Show-a posjetitelji mogu ostvariti deset posto popusta na obvezno auto osiguranje i na kasko osiguranje.
Uz posebne sajamske popuste, posjetitelji na štandu mogu saznati sve o zaštiti svog limenog ljubimca i putnika u njemu te o dodatnim pokrićima koja se mogu ugovoriti uz obvezno auto osiguranje. Jedno od njih je UNIQA S.O.S. – pomoć na cesti, koja se uz policu obveznog auto osiguranja može ugovoriti za samo 60 kuna godišnje. U slučaju kvara ili druge nezgode, nakon telefonskog poziva pomoć na cesti može stići bilo gdje u Hrvatskoj, bez obzira na udaljenost. Pokriće uključuje i prijevoz vozila do radionica unutar Hrvatske te čuvanje vozila do 7 dana.
Uz obvezno auto osiguranje, vlasnici automobila mogu ugovoriti i druga pokrića, ovisno o potrebama, poput zamjenskog vozila, što znači da će u slučaju sudara UNIQA vlasniku automobila osigurati korištenje zamjenskog vozila dok je njegovo na popravku. U UNIQA osiguranju može se ugovoriti i zaštita bonusa, pravna zaštita te druga pokrića.
UNIQA je poznata po efikasnoj obradi šteta, u čemu je među vodećima na tržištu. UNIQA osiguranici imaju mogućnost telefonske prijave šteta pozivom na info broj ili mobitelom na broj *200 te online na uniqa.hr. Zahvaljujući i inovativnom i učinkovitom rješenju za obradu šteta na motornim vozilima „Mobilni procjenitelji“ trajanje obrade štete značajno se skraćuje.
Osiguranicima UNIQE na raspolaganju je jedinstvena usluga na hrvatskom tržištu osiguranja „UNIQA Non-stop“, telefonska služba otvorena 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Pozivom na broj *200 s mobilnog telefona ili na broj 01 6324 200, klijenti UNIQE mogu prijaviti štetu te dobiti neophodne upute i savjete što poduzeti u slučaju štete. Stručnjaci UNIQE evidentirat će štetu i dati informaciju o daljnjem postupanju kako bi zahtjev za naknadu štete bio riješen što jednostavnije i u što kraćem roku. Korištenjem usluge UNIQA Non-stop klijenti mogu dobiti i potrebne informacije o svojim policama ili saznati detalje o osigurateljnim proizvodima. Više na uniqa.hr
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....