Prema nedavno objavljenim Ferrarijevim financijskim rezultatima, talijanski proizvođač automobila imao je fantastičnu 2022. godinu. Postavio je novi prodajni rekord isporukom 13.221 vozila, u usporedbi s 11.155 modela u 2021. Neto dobit također je dosegla nove rekorde od 939 milijuna eura, dok je prošle godine ta brojka iznosila 833 milijuna eura.
Regija Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA) bila je najprofitabilnija za Ferrari prošle godine, s isporukama od 5958 vozila, što je porast u odnosu na 5492 prošle godine. Prodaja u Americi iznosila je 3447 jedinica, u odnosu na 2831 u 2021.
Kupci u kontinentalnoj Kini, Hong Kongu i Tajvanu kupili su 1552 Ferrarija, u usporedbi s 899 u prethodnom razdoblju. Konačno, ostatak tržišta Azije i Pacifika (APAC) kupio je 2264 automobila, u odnosu na 1933 u 2021.
Ferrarijev ukupni prihod u 2022. iznosio je 5,095 milijardi eura, što je 19 posto više u odnosu na prošlu godinu. Prodaja vozila i rezervnih dijelova donijela je 4,341 milijardu eura – povećanje od 22 posto.
Ferrari procjenjuje da bi 2023. mogla biti još bolja. Očekuje se da će neto prihod biti oko 5,7 milijardi eura uključujući više novca koji dolazi od utrka i ostalih aktivnosti. Tvrtka planira povećati cijene kako bi nadoknadila inflaciju troškova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....