Taycan je uveo Porsche u budućnost, a sada Cayenne slijedi njegove korake. Iako ćemo morati pričekati još nekoliko godina da vidimo električnog Cayennea, proizvođač je otkrio unutrašnjost dotjeranog crossovera prije njegove službene premijere 18. travnja.
Promjene su odmah vidljive jer redizajnirani Cayenne usvaja potpuno novu 12,6-inčnu digitalnu instrument ploču. Sadrži do sedam različitih zaslona u rasponu od minimalističkih mjerača do dostupnog prikaza noćnog vida.
U sredini je 12,3-inčni infotainment sustav, koji ima Android Auto i Apple CarPlay kao i Apple Music i Spotify integraciju. Sustav također ima novu video funkciju u automobilu, koja putnicima omogućuje gledanje videa sa Screenhits TV-a kada je vozilo parkirano. Porsche je dalje spomenuo "nove načine" interakcije kao što je korištenje Siri za upravljanje funkcijama vozila.
Najuočljivija promjena je dodavanje dodatnog 10,9-inčnog zaslona za putnike. Zaslon je integriran u kontrolnu ploču ispred suvozača i omogućuje mu upravljanje navigacijskim sustavom, tako da može biti neka vrsta suvozača.
Međutim, zaslon je prvenstveno usmjeren na zabavu i putnici na prednjim sjedalima mogu ga koristiti za gledanje video sadržaja. Kako bi se spriječilo ometanje vozača, "jedinstveni filtar zaslona" sprječava ih da vide ono što suvozač gleda.
Ostavljajući zaslone po strani, Cayenne također dobiva novi "Porsche Driver Experience". Iako je napredniji nego prije, još uvijek postoji niz analognih kontrola i one su smještene na dohvat ruke vozača. Nova tipka za pokretanje motora nalazi se lijevo od volana, dok se minimalistički mjenjač nalazi s desne strane.
Ručica mjenjača nekada je bila postavljena na središnju konzolu, a njezino premještanje oslobodilo je dizajnere da ponovno osmisle prostor. Sada sadrži minimalističke kontrole klime, koje spajaju analogne i digitalne elemente sa "sofisticiranim dizajnom crne ploče". Tu su i ‘gumbi‘ osjetljivi na dodir, fizički regulator glasnoće i dodatna pohrana.
Upravljač je posuđen od 911 i ima svrhovitiji dizajn. Ima namjenski birač načina rada koji nudi jednostavan pristup postavkama Normal, Off-Road, Sport i Sport Plus. Vozači će također pronaći redizajniranu polugu koja upravlja sustavima pomoći vozaču.
Posljednje, ali ne manje važno, Cayenne nudi brže punjenje. Međutim, ne govorimo o plug-in hibridnim varijantama jer crossover ima novi bežični punjač za pametni telefon od 15 W. Modernim telefonima omogućuje brzo ponovno punjenje, a Porsche je uspio povećati snagu zahvaljujući korištenju "hlađenog prostora za pohranu pametnog telefona".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....