Mnogi proizvođači automobila najavili su hrabre planove oko elektrifikacije svojih linija na potpuno električne, dok neki idu prema kombinaciji potpuno električnih i hibrida. Međutim, neće svaki tip automobil preživjeti tu tranziciju.
Novo izvješće Autocara sugerira da bi budućnost BMW-ovih malih modela s prednjim pogonom mogla biti ugrožena kako se industrija mijenja. Naime, prema izvoru iz kompanije, arhitektura UKL-a koju koristi nekoliko modela BMW Grupe, uključujući Mini i BMW X1 sljedeće generacije, neće lako prihvatiti veće hibridne pogonske sklopove, što bi mogao biti problem ako BMW želi nastaviti nuditi te modele na europskom tržištu.
Osim toga, druga prepreka s kojom se platforma suočava je obujam prodaje, odnosno nedostatak istog. BMW-ovi mali automobili se ne prodaju dobro u Sjedinjenim Državama, iako su male limuzine popularne u Kini.
Ako bi BMW odustao od svojih malih vozila, prepustio bi vitalno tržište svojim suparnicima i to možda neće biti područje u kojem se tvrtka želi povući.
Još jedna potencijalna bolna točka za platformu su europski sve stroži propisi o emisijama, zbog kojih bi proizvođači automobila morali ugraditi veće katalizatore kako bi smanjili zagađenje.
To je samo još jedna potencijalna prepreka s kojom bi se BMW-ovi inženjeri i dizajneri mogli boriti kada planiraju buduće modele temeljene na UKL platformi.
Planeri automobilskih proizvoda moraju predvidjeti budućnost, što je teško učiniti. Tehnologija baterije i punjenja se svake godine poboljšava.
Očekuje se da će X1 sljedeće generacije stići s blagim hibridnim benzinskim i dizelskim motorima i opcijom plug-in hibrida, tako da je elektrifikacija platforme moguća, ali možda neće biti dovoljno prilagodljiva da bi opravdala troškove dok BMW prelazi na potpuno električne automobile.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....