Početkom godine Volkswagen je umirovio limuzinsku izvedbu Passata, a prije par dana isti je potez povukao Renault.
Iako će Passat i dalje živjeti u karavanskom obliku, za Talisman nije bilo spasa - francuska marka prisilno ga je umirovila.
Iako sama vijest nije iznenađenje budući da je Renault takav scenarij odavno najavio, nameće se pitanje imaju li limuzine budućnost?
Uz Passat i Talisman, Europu neće vidjeti niti novi Mondeo budući da se Ford definitivno odlučio samo za kinesko tržište.
Sličan scenarij na starom kontinentu vidjeli smo i u Toyotinoj gami: Avensisa više nema, a njegova alternativa Camry Hybrid ipak ne ide u istu rečenicu.
Nema niti Honde Accord.
Citroen C5 se vratio, ali u znatno drugačijem, crossoverskom obliku.
Izbor limuzina tako je postao vrlo tanak, u budućnosti će njihove boje braniti Škoda Superb, Peugeot 508 i vjerojatno Mazda 6 dok čelnici Opela još uvijek ne otkrivaju kako će izgledati i u koji segment će plasirati novu Insigniju.
Svi navedeni modeli bili su itekako popularni u Europi i Hrvatskoj, no očito su im presudili trendovski SUV automobili raznih dimenzija koji u svijetu trenutno drže 45 posto ukupne prodaje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....