Jučer je Peugeot predstavio svoju novu elektrificiranu gamu vozila koja uključuje potpuno električne e-208 i e-2008 te hibridne 3008 Hybrid, 508 i 508 SW Hybrid. Uz inovativni dizajn usmjeren na mladenački duh flota je opremljena modernom tehnologijom poput najnovije generacije Peugeot i-Cockpita i 3D instrument ploče.
Međutim, najveće iznenađenje je 508 Peugeot Sport Engineered proizveden od strane kompanijinog Odjela visokih performansi. Riječ je dosad najsnažnijem Peugeotovim serijskim automobilom, čiji pogonski sklop, kombinirajući unutarnje izgaranje i električnu energiju putem dva elektromotora, razvija 360 KS i 520 Nm okretnog momenta na sva četiri kotača.
508 Sport Engineered koristi novu vrstu tehnologije Neo-Performance razvijenu na filozofiji visokih performansi koje ne ugrožavaju okoliš. Sportski izgled naglašen je trima Kryptonite linijama koje predstavljaju novi identitet kompanijinog sportskog odjela, nadahnut stražnjim svjetlima Peugeota 504 Coupe. Sukladno pokretanjem linije najavljen je i povratak na Svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti (WEC) u klasi Le Mans Hypercar.
Kao što smo naveli, 508 Sport Engineered je dosad najsnažniji Peugeotov automobil, a izlazna snaga omogućuje gotovo trenutan odziv. Na putu do elektronički ograničene maksimalne brzine od 250 km/h, stotku hvata za 5,2 sekunde. Velik dio tome može se pripisati optimizaciji ovjesa koji se može podešavati između pet načina rada (Electric, Comfort, Hybrid, Sport i 4WD) te nudi precizno upravljanje. U odnosu na standardni 508, karoserija Sport Engineereda niža je, a kotači širi 24 mm naprijed i 12 mm straga.
Što se tiče hibridnog pogona, mogući su različiti načini punjenja: manje od 7 sati preko standardne utičnice 10A, manje od 4 sata putem snažnije utičnice 16A i manje od 2 sata preko 'Wall Box' punionice od 32A. Napredna tehnologija nudi rekordno nisku emisiju CO2 od 46 g C02/km te potrošnju od 2,03 l/100km.
Sigurnosni paket uključuje sve sustave predstavljene u gami Peugeot 508. To su 'Night vision' za bolju vidljivost pri vožnji u noćnim uvjetima, prilagodljivi tempomat s funkcijom 'Stop & Go', zadržavanje u traci, automatskim kočenjem u slučaju opasnosti i još mnogo toga.
Izvana je 508 Sport Engineered dosta drugačiji od standardnog 508. Prednju masku krase dosta oštrije linije, ventilacijski otvori te Kryptonite monogram. S bočnih strana ističu se tri boje koje podsjećaju tri linije, dok neki od stražnjih sportskih elemenata uključuju crne galvanizirane ispušne cijevi i difuzor u sjajno crnoj nijansi. 20-inčni alu-naplatci obavijeni su Michelin Pilot Sport 4S gumama, a kočione čeljusti istaknute su Kryptonite nijansom. Tri boje bit će dostupne na automobilu: siva Selenium, crna Perla Nera i perla bijela Nacre.
Ulaskom u kabinu ističu se Kryptonite linije trima, a kao i kod ostalih automobila nove game, tu je i i-Cockpit, digitalna 3D instrument ploča te 10-inčni infotainment sustav koji dolaze u standardu. Sjedala su presvučena kombinacijom kože, 3D-tkanine i alkantare u Tramontane i Kryptonite nijansama. Uz sve to, Hi-fi 'Focal' audiosustav dio je standardne opreme.
Kao i ostali automobili nove flote, 508 Peugeot Sport Engineered proizvodi se u Francuskoj, a na hrvatsko tržište lansiran je od svibnja ove godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....