Gradski ljepotan Peugeot 208 u svojih dugih pet godina na tržištu uvijek je bio na vrhu (2021, 2022,), ili pri vrhu najprodavanijih modela u Europi, a kod nas je prošle godine otišao u ruke 385 novih vlasnika.
Od veljače ove godine lovi veće prodajne brojke i bolji plasman u svojoj klasi. Temelja za optimizam ima, jer jedan od najljepših automobila gradske klase ovih je dana krenuo u prodaju u osvježenom izdanju, kojeg smo i uživo vidjeli na medijskoj promociji u Zagrebu.
Redizajniran i tehnološki moderniziran donosi evoluciju u svemu pomalo, taman da ponovno jače zatitra interese potencijalnih kupaca svih koji svoj novi automobil traže u okvirima ove klase.
Estetska osvježenja sprijeda se prepoznaju po dnevnim LED svjetlima u formi po tri velike kandže na svakoj strani umjesto dosadašnje jedne, šarmantnijom maskom s novim uzorkom rešetke te novim logotipom brenda Peugeot, a straga po LED svjetlima s tri horizontalne linije umjesto prijašnje vertikalne te široko razvučenim natpisom marke i bez logotipa.
Sve verzije u seriji imaju aluminijske naplatke i crno lakirane vanjske retrovizore, a osnovna veličina kotača sada je 16 cola (prije 15 cola), Uvedena je i nova, atraktivna žuta boja Agueda.
Iskorak u unutrašnjosti vidljiv je u novom dizajnu 10-inčnog dodirnog zaslona infotainmenta, serijskom već od osnovne opreme (u najskupljoj opremi GT zaslon ima HD tehnologiju) s poboljšanim sustavima povezivanja, ručicim ručnog mjenjača koja bolje sjeda u ruku te ljepšim tkaninama sjedala i novim ambijentalnim i funkcionalnim detaljima, poput bržeg bežičnog punjenja mobitela i većom rezolucijom prednje i stražnje kamere.
Novosti ima i što se tiče motorizacije. Prije svega, nema više dizelskog motora, umjesto kojeg dolaze dva vrlo štedljiva (blago) hibridna motora na bazi poznatog turbobenzinca 1.2 PureTech.
Razvijaju 100 i 136 KS, dolaze u kombinaciji s odličnim novim, elektrificiranim automatskim mjenjačem sa šest brzina i dvije spojke, a elektrifikacija se temelji na litij-ionskoj bateriji od 0,9 kWh i 48-voltnoj instalaciji.
Ugodno su temperamentni, ali malo troše, prosječno 4,5 l/100 km. Tko ne voli udio struje u pogonu, i dalje može birati neku od klasičnih izvedbi motora 1.2 PureTech, od 75 ili 100 KS.
Novosti ima i za ljubitelje električara. Uz postojeću verziju od 50 kWh i 136 KS, u ponudu sada ulazi i baterija od 51 kWh i elektromotor od 156 KS, s dometom povećanim na 410 kilometara.
Obnovljeni 208 već se nalazi u prodajnim salonima – klasični benzinci kreću od 17.490 eura (promotivna cijena povodom početka prodaje, redovna je 18.210 eura), hibridi startaju na23.165 eura, a električni (bez poticaja) na 35.040 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....