Bugatti je pametnom i pažljivom nadgradnjom jedne platforme i jednog motora pretvorio Chiron u najbrži automobil na svijetu (Super Sport 300+), nevjerojatno oružje za trkaće iskustvo (Pur Sport), posvetu ikoni superautomobila EB110 iz 1990-ih (Centodieci) i najpoželjniji kabriolet na planetu (W16 Mistral). No kupci su ipak željeli više. A ono što su htjeli, prema Bugattiju, je automobil koji vidite ovdje, Chiron Profilée.
Profilée je izrađen jer su potencijalni vlasnici Bugattija od proizvođača luksuznih automobila tražili automobil koji objedinjuje prednosti za stazu poput Chirona Pur Sporta koji je fokusiran na upravljanje, ali s klasičnom karoserijom koja nema fiksno stražnje krilo. Na ovoj razini potrošnje kupac je uvijek u pravu, a Bugatti je bio spreman udovoljiti mu.
Pur Sport se pokazao nevjerojatno popularnim, serija od 60 primjeraka brzo se rasprodala, ne ostavljajući slobodne kapacitete Bugattiju da Profilée pusti u proizvodnju bez probijanja samonametnutog maksimuma od 500 primjeraka koji je postavio za cijeli program Chirona.
To znači da će automobil kojeg gledate jedan sretnik moći odvesti kući 1. veljače kada ga Bugatti proda u dobrotvorne svrhe putem RM Sotheby‘sove aukcije. Profiléeova posjetnica je zgodno hidraulično stražnje krilo u obliku petlje. Zauzima mjesto fiksnog spojlera na Pur Sportu i dizajniran je za pružanje potisne sile i izvlačenje vrućeg zraka iz prostora motora.
Dva automobila ipak dijele isto lice, svaki ima široke donje usisnike za zrak s obje strane velike rešetke u obliku potkove, ali nećete pronaći još jedan Chiron koji nosi Profiléeovu elegantnu Argent Atlantique plavu boju. Donji dio karoserije obrađen je izloženim ugljičnim vlaknima zatamnjenim u Bugatti Blu Royal, boju preslikanu na dijelove kotača, čiji je dizajn ponovno ekskluzivan za ovaj specijal Chiron.
Profilée je također prvi Chiron koji ima unutrašnjost od ručno tkane kože koja se sastoji od 2500 metara kožnih traka, koje su vidljive na oblogama vrata i središnjem tunelu. Ta završna obrada interijera daje kabini sasvim drugačiji izgled od Pur Sporta presvučenog alcantarom, spremnog za stazu, ali postoji bliže srodstvo ispod kože, s tim da oba automobila imaju izmjene na okviru karoserije s ciljem povećanja Chironove agilnosti.
Opruge Profiléea su 10 posto tvrđe u odnosu na one kod Chiron Sporta, a stražnja osovina pruža 50 posto više negativnog nagiba za poboljšanje prianjanja u zavojima. Najveća brzina ograničena je na "samo" 380 km/h, iako je to još uvijek bolje od 350 km/h koje nudi Pur Sport, stotku hvata za 2,3 sekunde, a 200 km/h postiže za nevjerojatnih 5,5 sekundi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....