Kompanija Veygo koja se inače bavi poslovima osiguranja automobila objavila je rezultate velikog istraživanja u kojima je otkriveno koje se marke automobila najviše pretražuju na "Googleu". Očekivano, najpretraživanija marka u posljednjih 12 mjeseci bila je Toyota, koja je u 57 od 171 zemalja obuhvaćenih istraživanjem bila na prvom mjestu. Ukupno u brojkama to znači da je bilo 7,8 milijuna pretraga vezanih za Toyotu koju slijede Honda sa 7 milijuna i Ford sa 6,4 milijuna pretraživanja.
Toyota je čelnu poziciju osigurala u državama poput SAD-a, Kanade, Australije, Novog Zelanda, Južnoafričke Republike, Finske... Na drugom mjestu (prema broju čelnih pozicija po različitim zemljama) nalazi se BMW koji je najčešće pretraživana marka vozila u zemljama poput Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Albanije, Makedonije, Bugarske, Latvije, Litve, ali i Egipta te Japana...
Treće mjesto zauzeo je Mercedes-Benz koji je najtraženiji brend automobila u 23 zemlje (od 171 obuhvaćenih istraživanjem). Američka Tesla posebno je zanimljiva korisnicima interneta u razvijenim državama poput Norveške, Nizozemske i Kine...
Ono što nas sve zanima je odgovor na pitanje: "Kakvi su rezultati u Hrvatskoj?" A rezultat je sljedeći: najtraženija marka automobila kod nas je Renault! Francuski proizvođač očito je najčešće "googlan" pojam kada su u pitanju marke automobila, što znači da je po popularnosti prestigao BMW koji je prošle godine bio na prvom mjestu kod nas...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....