totalna ofanziva

Osvajaju svijet: Kinezi će do 2030. godine preuzeti trećinu globalnog tržišta automobila

Prodaja izvan Kine eksplodirati s 3 milijuna automobila u 2024. na 9 milijuna do kraja desetljeća

Kineska autoindustrija

 AFP/AFP/Profimedia

Jedan tri automobila prodana u svijetu 2030. proizvodit će kineski proizvođač automobila, predviđaju stručnjaci koji su proučavali kinesku krivulju rasta. Kineski automobili već čine značajnih 21 posto globalnog tržišta, ali analitičari očekuju da će se njihova industrija nastaviti brzo širiti. Dio rasta dogodit će se u Kini na račun zapadnih marki čiji udio će pasti, pri čemu će domaće marke poboljšati svoj udio s 59 na 72 posto.

Ono što je još više zabrinjavajuće za zapadne marke, većina dodatne prodaje do 2030. će prema prognozama doći izvan granica Kine. AlixPartners smatra da će prodaja kineskih proizvođača automobila izvan Kine eksplodirati s 3 milijuna automobila u 2024. na 9 milijuna do kraja desetljeća.

image

Kineska autoindustrija

AFP/AFP/Profimedia

Iako će nove 100 postotne carine koje je uveo sad Bidenova administracija ograničiti kinesku sposobnost prodora u Sjevernu Ameriku, a Japan će također biti teško osvojiti, studija predviđa da će kineski proizvođači automobila udvostručiti svoj udio na europskom tržištu automobila na 12 posto do 2030. godine i to unatoč velikim carinama koje je EU nedavni uvela. Kinezi su također profitirali od rata u Ukrajini i povećali svoj udio na ruskom tržištu sa 33 na čak 69 posto.

Očekuje se da će prodaja na Bliskom istoku i u Africi porasti s 8 na 39 posto, a udio u Srednjoj i Južnoj Americi sa 7 na 28 posto, izvjesio je CNBC.

Veće marže od kojih profitiraju kineski proizvođači automobila i njihove agresivne strategije određivanja cijena dobro su poznate, ali analitičari su identificirali druge važne prednosti. To uključuje vremena razvoja novih modela koja su upola kraća nego kod zapadnih proizvođača automobila i sposobnost Kine da zbog toga češće osvježava svoje modele.

image

Kineska autoindustrija

AFP/AFP/Profimedia

“Kineski brendovi stavljaju veću vrijednost na značajke koje korisnici mogu stvarno iskusiti, kao što su dizajn i tehnika u kabini, nemilosrdno su usredotočeni na održavanje svoje troškovne prednosti čak i dok grade tvornice u inozemstvu i izgradili su značajno vodstvo u novim tehnologijama uključujući proizvodnju baterija” rekao je Andrew Bergbaum iz AlixPartnersa.

Jedan tri automobila prodana u svijetu 2030. proizvodit će kineski proizvođač automobila, predviđaju stručnjaci koji su proučavali kinesku krivulju rasta. Kineski automobili već čine značajnih 21 posto globalnog tržišta, ali analitičari očekuju da će se njihova industrija nastaviti brzo širiti. Dio rasta dogodit će se u Kini na račun zapadnih marki čiji udio će pasti, pri čemu će domaće marke poboljšati svoj udio s 59 na 72 posto.

Ono što je još više zabrinjavajuće za zapadne marke, većina dodatne prodaje do 2030. će prema prognozama doći izvan granica Kine. AlixPartners smatra da će prodaja kineskih proizvođača automobila izvan Kine eksplodirati s 3 milijuna automobila u 2024. na 9 milijuna do kraja desetljeća.

image

Kineska autoindustrija

AFP/AFP/Profimedia

Iako će nove 100 postotne carine koje je uveo sad Bidenova administracija ograničiti kinesku sposobnost prodora u Sjevernu Ameriku, a Japan će također biti teško osvojiti, studija predviđa da će kineski proizvođači automobila udvostručiti svoj udio na europskom tržištu automobila na 12 posto do 2030. godine i to unatoč velikim carinama koje je EU nedavni uvela. Kinezi su također profitirali od rata u Ukrajini i povećali svoj udio na ruskom tržištu sa 33 na čak 69 posto.

Očekuje se da će prodaja na Bliskom istoku i u Africi porasti s 8 na 39 posto, a udio u Srednjoj i Južnoj Americi sa 7 na 28 posto, izvjesio je CNBC.

image

Kineska autoindustrija

AFP/AFP/Profimedia

Veće marže od kojih profitiraju kineski proizvođači automobila i njihove agresivne strategije određivanja cijena dobro su poznate, ali analitičari su identificirali druge važne prednosti. To uključuje vremena razvoja novih modela koja su upola kraća nego kod zapadnih proizvođača automobila i sposobnost Kine da zbog toga češće osvježava svoje modele.

“Kineski brendovi stavljaju veću vrijednost na značajke koje korisnici mogu stvarno iskusiti, kao što su dizajn i tehnika u kabini, nemilosrdno su usredotočeni na održavanje svoje troškovne prednosti čak i dok grade tvornice u inozemstvu i izgradili su značajno vodstvo u novim tehnologijama uključujući proizvodnju baterija” rekao je Andrew Bergbaum iz AlixPartnersa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 06:03