Prije nekoliko dana pisali smo o tome kako je velika skupina autonomnih automobila tvrtke Cruise ničim izazvana blokirala cestu u San Francisu, no sada se čini da ova tvrtka ima i ozbiljnije probleme. Od kada su 1. lipnja dobili dozvolu za komercijalnu vožnju taksija bez vozača zabilježeni su brojni incidenti. Najteži incident za kojeg se tek sada doznalo bila je prometna nesreća s ozlijeđenim osobama koja se dogodila početkom lipnja, a o kojoj tvrtka nije izvijestila javnost.
Kako otkriva američki Automotive News, taksi tvrtke Cruise je bio u potpuno autonomnom načinu rada i bez vozača kada se iz neutvrđenih razloga zaustavio nasred ceste. Na vozilo je tada naletjela Toyota Prius te je taksi teško oštećen na boku i stražnjem dijelu, a Toyota na prednjem što je dovelo do ozljeda putnika iz oba vozila. Koliko su teško osobe ozlijeđene za sada se ne zna.
Specijalnu istragu o nesreći provodi posebna komisija Američke agencije za sigurnost na cestama. To znači da će se nesreća vrlo temeljito istražiti jer ova komisija vrlo rijetko istražuje pojedine prometne nesreće. Od 2016. ovo im je tek 45. istraga.
Iako mnoge tvrtke intenzivno rade na razvoju autonomne vožnje čini se da je tehnologija tek izašla iz povoja. Incidenti s robotskim taksijima GM-ove tvrtke Cruise nižu se kao na pokretnoj traci. Osim spomenute blokade prometnica i ove nezgode, bilo ih je još mnogo. Policija je tako zaustavila jedan robotski taksi jer je usred noći vozio bez upaljenih svjetala, a jedan drugi automobil blokirao je vatrogasno vozilo koje je jurilo na intervenciju.
Autonomni automobili tvrtke Cruise smiju voziti bez vozača, ali vrlo ograničeno. Ovi robotski taksiji tako smiju voziti maksimalno 48 km/h i prometovati isključivo noću između 22 i 6 sati i to samo na određenim cestama. Također ne smiju voziti po kiši i magli ili kad je vidljivost iz drugih razloga loša.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....