SKUP SPORT

Održavanje superauta može biti skupo: Zamjena gumba na Ferrariju jednog je vlasnika koštala 10.000 eura

Teško je vjerovati da zamjena "ljepljivih gumba" može koštati toliko, ali objavio je fotografiju računa koja pokazuje upravo to

Ferrari unutrašnjost

 Ferrari

Posjedovanje superautomobila zvuči kao san većini automobilskih entuzijasta, ali ima nešto u vezi s tim što se često zanemaruje. Održavanje superautomobila može biti iznimno skup pothvat, a ne govorimo čak o gumama i izmjenama ulja. Jednostavno obnavljanje prekidača na jednom Ferrariju koštalo je sada već bivšeg vlasnika gotovo 10 tisuća eura.

Korisnik Facebooka Jerry Mos nedavno je objavio svoju kalvariju iako je odbio spomenuti o kojem je točno modelu Ferrarija riječ. Bez obzira na to, kaže da ga je prodao jer nije mogao "predvidjeti što će sljedeće poći po zlu". U pripremi za njegovu prodaju potrošio je novac da popravi te gumbe u unutrašnjosti, ali to sigurno nije njegova jedina zamjerka.

image

Screenshot računa

Facebook Screenshot

"Potrošio sam... 15 tisuća za zamjenu keramičkih ležajeva kotača, 4 tisuće za popravljanje LED markera koji ispadaju, i dalje, i dalje", rekao je. Te brojke samo su dio slike koja također uključuje redovita putovanja na održavanje, oko 1500 dolara po jednom". Teško je vjerovati da popravak ili zamjena "ljepljivih gumba" može koštati toliko, ali objavio je fotografiju računa koja pokazuje upravo to.

Zanimljivo, pojava "ljepljivih gumba", konkretno prekidača koji s vremenom iz nekog razloga postaju "ljepljivi" pri korištenju poznata je i kod nekih starijih Fiat modela poput Coupea, Punta, Brava ili Stila i stvar je koja se nikako ne može "srediti" već se treba zamijeniti. Čini se da je riječ o lošem odabiru dobavljača u startu.

Značajno, servisni zapis pokazuje samo 7542 dolara za "popravku svih dijelova interijera", ali postoje i drugi troškovi od 80,70 dolara za "dostavu dijelova unutrašnjosti za popravak" i 1800 dolara za sav rad povezan s posjetom.

image

Ferrari unutrašnjost

Ferrari

Račun za popravak koji izgleda divlje jedan je od razloga zašto je Mos objavio na forumu vlasnika C8 Corvette. Ponosno posjeduje 70. jubilarni Stingray Cabrio s paketom 3LT i u dva tjedna koliko ga je imao, američki automobil sa središnje postavljenim motorom motivirao je prodaju Ferrarija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 04:29