Fiat Tipo poznajemo od 2016. godine, a prošle je godine predstavljen u osvježenom izdanju s novim licem i amblemom, tehnologijom i novom povišenom verzijom Cross koja je sasvim u skladu s aktualnim trendovima.
Novu verziju odlikuje robusniji nastup, povišena podnica za 4 cm i plastični blatobrani dok su svi modeli dobili prednja svjetla u LED tehnologiji. Promjena ima i u unutrašnjosti pa se tako ispred vozača sada nalazi 7-inčni digitalni zaslon, dok središnjim dijelom dominira 10,25-inčni zaslon novog UConnect5 infotainment sustava.
Upravljač je usto elegantniji, a vozaču i putnicima nudi se bežično uparivanje mobitela putem Apple Car Play-a i Android Auta, a bežično je moguće i puniti mobitel. Što se tiče motorizacije, motori koji se nude sada su dodatno poboljšani kako bi bili efikasniji i čišći.
Tako ponudu benzinaca otvara novi 1.0 GSE T3 trocilindraš sa 100 KS i 190 Nm okretnog momenta koji mijenja trenutni 1.4-litreni motor od 95 KS. Što se tiče dizelaša, u ponudi je unaprijeđeni 1,6-litreni Multijet Euro6D norme koji broji 95 KS, odnosno 130 KS u snažnijoj izvedbi.
S obzirom na to da Tipo spada u najprodavaniji segment na našem tržištu, koji nosi 30 posto ukupne prodaje, Fiat kao proizvođač je najviše napravio na ukupnosti ponude, te je tako ponuda proširena u donjem segmentu, dakle bazna ponuda najpristupačnije verzije (sedan s 4 vrata) do vrha ponude gdje je kreiran potpuno novi Tipo Cross.
Automobil je već u domaćim salonima,a kako bi kupci dobili najviše za uložen novac, u startu se nudi Opening Edition verzija s paketa opreme (LED paket, Parking paket, Comfort paket) u standardu te je ta ponuda vrlo atraktivna, za one najbrže.
Cijene su tradicionalno za model Tipo vrlo konkurentne i nude sjajan omjer uloženog i dobivenog: Tipo s 1.0 benzinskim motorom od 100 KS u sedan verziji starta od 112.200 kuna, dok kompaktna 5-vratna verzija s istim motorom stoji od 124.500 kuna do registracije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....