Od 2025. Suzuki u Europi više u Europi neće prodavati mali Ignis, karavanski Swace i terenski Jimny, a odustaje se i od sportske verzije Swifta. Japanski proizvođač ovu je odluku donio kako bi se uskladio s novim, strožim ograničenjima CO2 koje će Europska unija nametnuti od 2025. godine.
U praksi, Suzuki smanjuje europsku ponudu svojih benzinskih, blagih hibridnih i hibridnih modela kako bi izbjegao neizbježne kazne za prekoračenje novih ograničenja emisija. Nova prosječna vrijednost za şve prodane aute, koja će se primjenjivati od 2025. godine, iznosi 93,6 g/100 km WLTP CO2, u usporedbi s prijašnjih 95,0 g/km po NEDC-u. S obzirom da se radi o dva vrlo različita standarda nova prosječna vrijednost CO2 zapravo je mnogo manja od dosadašnje, a svi koji je se neće pridržavati plaćat će velike kazne po autu, što znači i poskupljenje novih auta.
Suzuki želi kazne svesti na minimum ili ih potpuno izbjeći što znači da neki popularni modeli koji su veći potrošači i CO2 zagađivači moraju nestati s tržišta. Jimny, koji je već neko vrijeme sam dostupan samo kao gospodarsko vozilo bez stražnjih sjedala i to na samo rijetkim tržištima sada definitivno odlazi. Isto vrijedi i za Suzukijevu verziju karavanske Corolle, model Swace. Ipak, mnogo više nego za Jimnyjem i Swaceom ćemo žaliti za malim Ignisom koji je uvjerljivo najprodavaniji model od ove trojke. Minijaturni SUV je, doduše, već zašao u godine, no mislili smo da će potrajati još koju.
Od iduće godine ponudu Suzukija u Europi će tako činiti samo Swift, S-Cross, Vitara i Across (Toyota RAV4 u plug-in hibridnoj izvedbi). Svi pogoni ovih modela bit će elektrificirani bilo kao blagi hibrid, hibrid ili plug-in hibrid. Krajem 2025. CO2 emisije tvrtke bi dodatno trebao smanjiti i prvi električni Suzuki.
Istodobno s najavom odlaska ova tri modela Suzuki je razočarao i ljubitelje sportskog Swifta jer je najavio da neće razvijati novi Swift Sport. Ovaj model s relativno povoljnom cijenom i zabavnim voznim osobinama je posljednjih godina stvorio vlastiti tabor obožavatelja i bio je prilično popularan. Međutim, njegovih ranijih 140, a kasnije blago hibridiziranih 129 KS negativno utječu na prosječnu emisiju CO2 Suzukija.