UDAR NA VOZAČE

Nuspojave elektrifikacije: ‘Onaj tko danas vozi Corsu, sutra će završiti u autobusu‘

‘Mislim da nikada nećemo vidjeti konkurentan električni automobil po cijeni od 20.000 eura‘
 Goran Mehkek/CROPIX

Ako ste kojim slučajem pomislili da Europa ima jasnu viziju kako će izgledati budućnost prijevoza na Starom kontinentu - gadno ste se prevarili.

Sva traljavost i lutanja europskih birokrata otkrivena su prošlog petka kada su u Europskom parlamentu ‘uložili veto‘ na vlastitu odluku o zabrani prodaje novih benzinaca i dizelaša od 2035. godine.

U moru negativnih kritika na zabranu motora s unutarnjim izgaranjem, svoj metak ispalio je i nekadašnji šef Volkswagena u Njemačkoj Jens Andersen koji je doktorirao na temi električnih automobila.

image
CROPIX

On je u razgovoru za Business Insider istaknuo da će prelazak na struju izazvati ogromne probleme, posebno prosječnim kupcima.

‘Problem nisu premium marke poput Mercedesa i Audija, oni će imati svoje kupce zahvaljujući skupoj, ali konkurentnoj tehnologiji koja njima donosi isplativost.

Problem su povoljniji, pristupačni automobili.

Nažalost, mislim da nikada nećemo vidjeti konkurentan električni automobil s prihvatljivim dosegom po cijeni od 20.000 eura. Oni koji danas voze primjerice Opel Corsu, sutra će biti osuđeni na javni prijevoz‘ - navodi Andersen.

image
CROPIX

On tvrdi i da se trenutno niti jedan europski proizvođač električnih automobila ne može nositi s Teslom i Toyotom, a posebno s modelima iz Kine.

‘Završena je era pristupačnih automobila u Europi jer jednostavno nemamo tehnologiju za masovnu proizvodnju povoljnih automobila na struju. Nova europska strategija je ‘prodaj manje, ali skuplje‘.

Što se tiče Volkswagena, mislim da je jedino rješenje da jednostavno kupe Teslu - zaključuje bivši šef njemačke marke, a danas savjetnik konzultantske kompanije Strategy Expert Group.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 02:27