Tesla Motors je pokazao prve fotografije i objavio prve informacije osvježenih Modela S i Modela X, a za razliku od prethodnih ažuriranja sada je interijer potpuno izmijenjen s novim zaslonima i kontrolama klime, dorađeni su i baterijski paketi te moduli, a predstavljene su i Plaid varijante.
Tako nova verzija Tesle Model S Plaid s tri elektromotora s kombiniranom snagom od 1020 KS te osnovnom cijenom u SAD od 114.490 dolara uključujući potencijalne poticaje raspolaže dosegom od 627 kilometara. U Tesli kažu kako je Model S Plaid najbrži serijski automobil na svijetu s ubrzanjem od 2 sekunde iz stajanja do 100 km/h dok najveća brzina iznosi najmanje 322 km/h, "s adekvatnim gumama".
Nadalje, Tesla će ponuditi i Plaid + varijantu Modela S, koja iz svoja tri elektromotora nudi kombiniranih 1100+ KS, torque vectoring te "najbrže ubrzanje do 100 km/h i najbrži prelazak četvrtine milje na svijetu" s cijenama koje počinju od 134.490 dolara. U Tesli tvrde kako je ubrzanje do 100 km/h ovog modela ispod dvije sekunde te da četvrtinu milje prelazi za manje od 9 sekundi dok je obećani domet vožnje 837 kilometara.
Tesla također nudi Verziju modela X s 1020 KS, koja do 100 km/h sprinta za 2,5 sekunde, četvrtinu milje prevaljuje za 9,9 sekundi te ne staje sve do 262 km/h. Model X Plaid dolazi s dosegom vožnje od 547 km i cijenom od 114.690 dolara.
Ipak, najzanimljivije novosti kod Modela S i Modela X nalaze se u unutrašnjosti: nadzorna ploča sada ima veliki pejzažno orijentirani 17 inčni infotainment zaslon te manju 12,3 inčnu digitalnu ploču s instrumentima ispred vozača. Treći 8 inčni zaslon dodan je u stražnji dio središnje konzole i okrenut je prema putnicima straga, gdje se nalaze i kontrole za klimu i infotainment sustave.
Dolazimo i do najneuobičajnije nove značajke Modela S i Modela X, a to je futuristički upravljač koji više nema gornje dio kola, prvi put viđen u konceptu Roadster, s tri kraka i ravnim donjim dijelom poput upravljača u zrakoplovima ili trkaćim automobilima. Također sada više nema ručica iza upravljača kao ni selektora brzina. Vjerojatno su ove kontrole preseljene na sam upravljač u obliku prekidača osjetljivih na dodir, zajedno s par rotirajućih gumba, po svaki na jednom kraku upravljača.
U Tesli također kažu da dva nova središnja zaslona ažuriranih Model S i Model X raspolažu računalom za igre s procesorskom snagom "do 10 teraflopsa", što je otprilike jednako kao kod igraće konzole najnovije generacije, što im omogućuje pokretanje igara poput "Witcher 3" i "Cyberpunk" uz već dostupne arkadne igre putem bežičnog kontrolera.
Tu je i vrhunski audio sustav s 22 zvučnika s aktivnim prigušivanjem buke, grijanim sjedalima sprijeda i straga, trozonskim klimatskim sustavom s HEPA filtracijom zraka i ultraljubičastom te infracrvenom zaštitom na svakoj staklenoj površini dok je krov izveden od punog stakla.
Osnovna verzija novog Tesla Model S je Long Range s procijenjenim dometom vožnje od 663 km, uz ubrzanje do 100 km/h za 3,2 sekunde uz najveću brzinu od 248 km/h. Cijene u SAD startaju od 79.990 dolara što je za oko deset tisuća više nego do sada. Prve isporuke uključujući i Plaid varijante kreću od ožujka, a autopilot se i dalje doplaćuje.