Mercedes je ranije ovog mjeseca prvi u svijetu predstavio četverocilindrični SL43, luksuzni roadster s dva sjedala opremljen električnim turbo punjačem. Ista tehnologija je sada uvedena u novu limuzinu i karavan Mercedes-AMG C43 4Matic, iako C-klasa ima znatno više snage.
Oba automobila koriste isti osnovni motor M139l, 2,0-litreni redni četverocilindraš opremljen 48 V tehnologijom, što znači da oba automobila imaju blagu hibridnu pomoć u obliku starter generatora koji daje pojačanje od 14 KS na kratka razdoblja.
Dok SL-ov motor razvija 381 KS pri 6750 o/min, C43 je sposoban za 408 KS pri istoj brzini okretaja. Što se tiče okretnog momenta, C43 pri 5000 o/min stvara 500 Nm, dok Mercedes navodi 480 Nm od 3250 do 5000 o/min za SL.
Oba automobila šalju svoju snagu preko 9-stupanjskog automatika, ali SL koristi pogon na stražnje kotače, dok C43 4Matic, kao što mu ime jasno govori, ima pogon na sve kotače i to mu pomaže da ubrza od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi, što je za tri desetinke brže od SL43.
I dok je zanimljivo uspoređivati C43 s drugim Mercedesovim novim automobilom s AMG značkom, možda ga je važnije uspoređivati s njegovim glavnim rivalima poput BMW-a M340i xDrivea i Audija S4. Oba automobila opremljena su 3,0-litrenim rednim "šestacima" s turbom i pogonom na sva četiri kotača, iako je M340i dostupan i s pogonom na sva četiri kotača. BMW razvija 374 KS i hvata 100 km/h za 4,5 sekundi, dok Audi S4 ima 354 KS i postiže 100 km/h za isto vrijeme.
U odnosu na standardnu C-Klasu, C43 dobiva AMG-ovu Panamericana prednju rešetku, agresivniji prednji branik, AMG pragove i stražnji difuzor. Također, tu je i "Turbo Electrified" značka na prednjim blatobranima, i standardne naplatke od 18 inča, no možete se odlučiti i za opcionalnih 19 i 20 inča.
U unutrašnjosti ono što distancira C43 od standardne C-klase su crna AMG sjedala presvučena Artico lažnom kožom, mikrovlaknima i crvenim šavovima koji savršeno pristaju s crvenim sigurnosnim pojasevima. Tu je i upravljač s ravnim dnom i AMG Dynamic Select načinima vožnje, nadzorna ploča prekrivena istim materijalima kao i na sjedalima i MBUX infotainment sustav s nekim zanimljivim funkcijama poput AMG Track Pacea koji će mjeriti vrijeme kruga, brzinu, ubrzanje, kut upravljanja i kočnicu.
Pitanje je kako Mercedesov četverocilindrični motor zvuči, i je li zvuk uzbudljiv kada njegovi suparnici još uvijek koriste šestocilindrične motore. AMG kaže da prilagodljivi ispušni sustav može mijenjati svoj zvuk ovisno o odabranom načinu vožnje, brzini motora i opterećenju motora. No vlasnici mogu odabrati i AMG Real Performance Sound sustav koji hvata buku motora u ispušnom sustavu i usmjerava je u kabinu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....