Mazdin novi kompaktni SUV ipak nije ponio naziv CX-4, kako se nagađalo danima ususret početka Ženeve. Što je, zapravo, i logično s obzirom na to da je to ime već iskorišteno za crossover namijenjen kineskom tržištu još 2016. predstavljen u Pekingu. Imati koncepcijski sličan, ali tehnološki zapravo potpuno različit model istog naziva na europskom tržištu samo bi donijelo popriličnu zbrku….
Dugačak 439,5 cm, širok 179,5 cm i visok 154 cm, SUV smješten između gradskog CX-3 i većeg CX-5 tako je ponio oznaku CX-30. Smješten je poput nove Trojke na novu platformu Sky Active Vehicle Architecture međuosovinskog razmaka od 265,5 cm (kineski CX-4 dijeli platformu sa CX-5), a uživo izgleda veliko poput Nissan Qashqaija ili Seat Atece. Na tom tragu je i prtljažnik koji prima 430 litara. Središnji zaslon multimedije broji 8,8 inča, a instrumentna ploča ima analogne i digitalne prikaze.
Detalji vezani uz motorizaciju nisu poznati, no najavljeno je da će svi benzinci umjesto klasičnog alternatora imati električni motor koji ujedno funkcionira i kao generator te bateriju od 24V (mild hibrid). Također, CX-30 će imati dizelaše Skyactive-D, a u ponudi će se naći i revolucionarna izvedba Skyactive-X koja pri paljenju i radu koristi i principe dizelske koncepcije. Imat će 178 KS i potrošnju do 30 posto manju od snagom usporedivih turbomotora.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....