Konzorcij koji između 90 japanskih kompanija uključuje i Toyotu i Nissan osnovan je zbog zaštite povezanih automobila od kibernetičkih napada. U njemu su i tehnološki divovi poput Microsoft Japana, Trend Micra, NTT Communicationsa i Panasonica.
Tehnološke kompanije za zadatak će imati provjeriti sigurnosne nedostatke u automobilskim softverima i razmjenjivati informacije, kako bi spriječile kibernetičke napade koji za cilj imaju krađu podataka.
Partnerstvo će izvući nedostatke u automobilskom softveru i ažurirati ih jednom tjedno. Kompanije će tada provjeriti ima li korišteni softver neke sigurnosne rupe, a članovi konzorcije dobit će ‘primjere metoda hakiranja o kojima se izvještava u cijelom svijetu‘.
Nikkei Asia navodi kako kompanije koje posluju u automobilskom sektoru troše između 200 i 300 milijuna jena (1,8 do 2,7 milijuna dolara) godišnje za poslove istraživanje softvera. Zbog ovog je konzorcij važan za manje kompanije i trebao bi poboljšati pouzdanost svih japanskih automobila.
Ekonomska komisija UN-a je za Europu usvojila smjernice kojima se od proizvođača automobila zahtijeva da poštuju određene parametre tijekom proizvodnje povezanih automobila. Japanska vlada također zahtijeva od lokalnih proizvođača da se pridržavaju ovih UN-ovih smjernica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....