Mnoge kompanije verbalno su se obvezale da će postati potpuno električne, a Hyundai je možda upravo napravio hrabar korak zaustavljanjem razvoja budućih motora s unutarnjim izgaranjem.
Glasine stižu iz članka Business Korea koji je objavljen neposredno prije Božića. Web stranica tvrdi kako je Hyundai Motor Group službeno ugasio svoj odjel za razvoj motora s unutarnjim izgaranjem u Namyang Research Institutu južno od Seula. U publikaciji se također navodi da je grupa pogonskih sklopova proizvođača također reorganizirana u razvojni tim za elektrifikaciju, te da je osnovana skupina za razvoj baterija.
Korea Economic Daily također izvještava o zatvaranju, pozivajući se na neimenovane industrijske izvore i navodni e-mail novog Hyundaijevog šefa istraživanja i razvoja Chung-Kook Parka svojim zaposlenicima u kojem se navodi: 'Naš vlastiti razvoj motora je veliko postignuće, ali moramo promijeniti sustav kako bismo stvorili buduću inovaciju na temelju velikog dobra iz prošlosti'.
Službene objave Hyundaija u vezi s ovim tvrdnjama još nema, ali glasina se poklapa sa značajnim 'potresom' u višoj razini menadžmenta i reorganizacijom u Hyundaiju. Albert Biermann navodno je najavio umirovljenje kao voditelj istraživanja i razvoja tvrtke, a šef dizajna Peter Schreyer također dobiva novu ulogu. Proizvođač automobila je najavio više od 200 različitih promocija izvršnih direktora, od kojih se više od jedne trećine događa u odjelu za istraživanje i razvoj.
'Mnoga nova imenovanja predstavljaju sljedeću generaciju čelnika koji su prepoznati po svojim postignućima i ulozi u kontinuiranom uspjehu brenda', rekao je glasnogovornik kompanije u izjavi vezanoj za najavu novog osoblja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....