PREMIJERA

Nedugo nakon DBR22, Aston Martin predstavio V12 Vantage Roadster: U planu samo 249 automobila

Tih 12 cilindara sposobno je proizvesti okruglih 700 KS i 753 Nm okretnog momenta, koji se šalju na stražnje kotače

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

 Aston Martin

Druga Aston Martinova premijera na Tjednu brzine u Montereyu, nedugo nakon zadivljujućeg koncepta DBR22, je V12 Vantage Roadster. Za razliku od DBR22, V12 Vantage je zapravo namijenjen za cestu, ali ako ga želite, nemate sreće, jer je svih 249 jedinica prodano prije nego što je automobil službeno predstavljen.

image

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin

Ako ste upoznati s coupe verzijom V12 Vantage Astona koja je objavljena ranije ove godine, znat ćete sve detalje. Umjesto savršeno odgovarajućeg 4,0-litrenog twin-turbo V8 od 510 KS, vrhunski Roadster obično dobiva verziju 5,2-litrenog twin-turbo V12 koji se nalazi u svim većim autima proizvođača, uključujući DB11 i DBS Superleggeru.

image

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin

Tih 12 cilindara sposobno je proizvesti okruglih 700 KS i 753 Nm okretnog momenta, koji se šalju na stražnje kotače putem posebno kalibriranog osambrzinskog ZF automatika i mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem. Performanse nisu baš na razini Bugattija Mistrala, ali V12 Vantage sposoban je dohvatiti 100 km/h za samo 3,5 sekunde, na putu do maksimuma od 322 km/h, što je samo po sebi čisto dosta za većinu ljudi.

image

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin

Aston navodi da će upravljanje protokom zraka ispod karoserije značiti da će automobil biti stabilan bez obzira na to odaberete li opcijsko krilo, a kupci su također imali priliku birati između 21-inčnih aluminijski naplataka u satensko-crnoj, dijamantno satensko-crnoj, ili pak odabrati jedan od dva seta kovanih naplataka koji štede 8 kilograma.

image

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin

Druge mjere uštede težine uključuju upotrebu ugljičnih vlakana na prednjem braniku, školjkastoj haubi, blatobranima, proširenjima pragova, stražnjem braniku i krovnom poklopcu. Napore da se nadoknadi dodatna težina V12 motora zaokružuje ispušni sustav izrađen od nehrđajućeg čelika koji štedi 7,2 kilograma u usporedbi s onim na V8 Vantageu, i standardni paket karbonskih kočnica koji štedi 23 kilograma.

image

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin

Dostupan je i paket karbonskih sjedala: koji oslobađa dodatnih 7,3 kilograma težine praznog vozila. Ipak, unatoč svim "dijetama", čini se da je V12 zaista težak, jer automobil teži ukupno 1855 kilograma, u usporedbi s 1628 kilograma V8 Roadstera.

image

2023. Aston Martin V12 Vantage Roadster

Aston Martin

Kupci koji se nisu odlučili za karbonska sjedala dobivaju Sports Plus sjedala presvučena polu-anilin kožom i perforiranim uzorkom koji podižu ugođaj unutrašnjosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 21:32