Nema radnika

Nedostatak radne snage: Amerika treba više električara za servisiranje pokvarenih punjača za EV-ove

Otprilike šest posto punjača za električna vozila početkom listopada nije bilo u funkciji, što je povećalo potražnju za električarima

Punjenje električnog automobila (ilustracija)

 Profimedia

Kako električna vozila postaju sve češća na američkim cestama, infrastruktura potrebna za njihovo opsluživanje nije ih pratila. Jedan od velikih izazova s kojima se suočavaju tvrtke za punjenje je da jednostavno nema dovoljno električara za rad na svim stanicama koje će biti potrebne električnim vozilima.

Ministarstvo energetike Sjedinjenih Američkih Država procijenilo je da početkom listopada gotovo 4000 javnih stanica za punjenje i 7000 priključaka diljem zemlje nisu radili. To je stopa veća od šest posto, ali neki drugi promatrači smatraju da bi vladine procjene mogle biti preniske po tom pitanju.

image

Mercedsova stanica za punjenje

Mercedes-Benz

Dok Bijela kuća odgovara financiranjem za izgradnju više punjača i popravak ili zamjenu postojeće infrastrukture za punjenje, to je samo pola bitke. Osim sredstava, zemlji su potrebni ljudi koji će popraviti priključke za punjenje.

Punjači za električna vozila novi su i složeni dijelovi tehnologije koji zahtijevaju iskusne električare, poznate kao kalfe, s posebnom obukom kako bi mogli funkcionirati. Autonews javlja da u zemlji nedostaje električara.

image

Punjenje električnog automobila (ilustracija)

Profimedia

Prema tvrtkama, instaliranje punjača i električne opreme može biti veliki izazov. Na primjer, Matt Trout, predsjednik južnokalifornijskog Trout Electrica, kaže da bi zaposlio bilo kojeg na licu mjesta.

Prema Qmeritu, koji instalira punjače za EV, SAD će trebati još najmanje 142.000 certificiranih električara do 2030. kako bi podržali prijelaz na električna vozila, uz sve veći broj solarnih panela, skladišta baterija, pametnih panela i drugih novih električnih tehnologija čija popularnost raste.

image

Punjenje električnog automobila (ilustracija)

Tomislav Krišto/CROPIX

Unatoč sve većoj potrebi, radna snaga se zapravo smanjuje. Qmerit predviđa da će se ukupan broj električara smanjiti za 14 posto do 2030., dok se očekuje da će potražnja za njima porasti za šest posto do 2032.

Međutim, postoje ljudi koji žele pomoći. Program obuke za infrastrukturu električnih vozila neprofitna je organizacija koju financiraju proizvođači automobila i koja je u posljednjem desetljeću obučila 30.000 električara diljem SAD-a i Kanade. Prema njezinoj supredsjednici, Jennifer Mefford, njeni programi su osmišljeni tako da obučavaju električare za rad s drugim zelenim tehnologijama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. listopad 2024 09:54