CRNO VRIJEME

Neće biti dobro: Prema izvršnom direktoru Volkswagen Grupe, nestašica čipova trajat će do 2024.

Izgledi VW-a poklapaju se s BMW-ovim, koji je nedavno tvrdio da očekuje da će se nedostatak čipova nastaviti iduće godine

Proizvodnja VW-a ID.3

 Profimedia

Čini si da su sve nade koje su proizvođači automobila imali o tome da bi kriza čipova mogla biti riješena ove godine nestale. Izvršni direktor Volkswagen Grupe smatra kako će problem opskrbe postojati barem još dvije godine.

image

Automobilski čipovi

Profimedia

Glavni financijski direktor VW-a, Arno Antlitz, za Boersen-Zeitung je prošlog vikenda komentirao situaciju, tvrdeći da će se zalihe čipova poboljšati tek 2023. godine, ali da će problem postojati do sredine desetljeća. "Vidimo strukturnu nedovoljnu ponudu 2022., koja će se vjerojatno donekle ublažiti u trećem ili četvrtom tromjesečju", rekao je. "Situacija bi se trebala poboljšati 2023., ali strukturni problem još neće biti u potpunosti riješen."

image

Proizvodnja VW-a ID.3

Profimedia

Antlitz vjeruje da će se problemi zadržati i do 2024. jer se proizvođači čipova neće moći nositi s povećanom potražnjom, objašnjava Automotive News Europe u izvješću. Izgledi VW-a poklapaju se s BMW-ovim, koji je nedavno tvrdio da očekuje da će se nedostatak čipova nastaviti do 2022. "Očekujem da ćemo početi vidjeti poboljšanja najkasnije sljedeće godine, ali ćemo se i dalje morati nositi s temeljnim nedostatkom 2023.", rekao je izvršni direktor BMW Grupe Oliver Zipse za Neue Zuercher Zeitung.

image

Proizvodnja VW-a ID.3

Profimedia

A ako su predviđanja VW-a i BMW-a točna, to je stvarno loša vijest za proizvođače automobila koji se bore da se oporave od dvogodišnje proizvodnje automobila ograničene kombinacijom ograničenja koronavirusa, nestašice čipova i nedavno, problema s dobivanjem kabelskih svežnjeva od dobavljača iz Ukrajine.

image

Volkswagenova tvornica u Wolfsburgu

Volkswagen AG

Naime, i BMW i VW su nedavno morali pauzirati proizvodnju na nekoliko dana zbog nedostatka kabelskih svežnjeva. Antlitz navodi kako dobavljač radi u samo jednoj smjeni, čime je ponuda ograničena a VW prisiljen pronaći alternativne dobavljače, iako tvrdi da je to samo privremena mjera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 16:32