Čini si da su sve nade koje su proizvođači automobila imali o tome da bi kriza čipova mogla biti riješena ove godine nestale. Izvršni direktor Volkswagen Grupe smatra kako će problem opskrbe postojati barem još dvije godine.
Glavni financijski direktor VW-a, Arno Antlitz, za Boersen-Zeitung je prošlog vikenda komentirao situaciju, tvrdeći da će se zalihe čipova poboljšati tek 2023. godine, ali da će problem postojati do sredine desetljeća. "Vidimo strukturnu nedovoljnu ponudu 2022., koja će se vjerojatno donekle ublažiti u trećem ili četvrtom tromjesečju", rekao je. "Situacija bi se trebala poboljšati 2023., ali strukturni problem još neće biti u potpunosti riješen."
Antlitz vjeruje da će se problemi zadržati i do 2024. jer se proizvođači čipova neće moći nositi s povećanom potražnjom, objašnjava Automotive News Europe u izvješću. Izgledi VW-a poklapaju se s BMW-ovim, koji je nedavno tvrdio da očekuje da će se nedostatak čipova nastaviti do 2022. "Očekujem da ćemo početi vidjeti poboljšanja najkasnije sljedeće godine, ali ćemo se i dalje morati nositi s temeljnim nedostatkom 2023.", rekao je izvršni direktor BMW Grupe Oliver Zipse za Neue Zuercher Zeitung.
A ako su predviđanja VW-a i BMW-a točna, to je stvarno loša vijest za proizvođače automobila koji se bore da se oporave od dvogodišnje proizvodnje automobila ograničene kombinacijom ograničenja koronavirusa, nestašice čipova i nedavno, problema s dobivanjem kabelskih svežnjeva od dobavljača iz Ukrajine.
Naime, i BMW i VW su nedavno morali pauzirati proizvodnju na nekoliko dana zbog nedostatka kabelskih svežnjeva. Antlitz navodi kako dobavljač radi u samo jednoj smjeni, čime je ponuda ograničena a VW prisiljen pronaći alternativne dobavljače, iako tvrdi da je to samo privremena mjera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....