Priča o nebulozama u Zakonu o sigurnosti prometa na cestama iz prošlog broja isprva nije bila zamišljena kao serijal, no ludosti je jednostavno toliko da sve ne stanu na četiri stranice. Čak i uz najbolju volju. Upravo zato smo sad prostor odlučili posvetiti odredbama vezanima uz vozače električnih romobila, kojih je iz dana u dan sve više po ulicama Zagreba, Splita, Zadra, Rijeke… Zapravo, svih većih gradova, čijim stanovnicima nije trebalo dugo kako bi shvatili da su ove jurilice na struju savršen lijek protiv nesnosnih gužvi i izvrsna alternativa uglavnom sporom i neudobnom javnom prijevozu. Kako su bez problema spremni potegnuti 30 km/h te prijeći dvadesetak kilometara bez punjenja, sve skupa uz diskontni trošak struje koji ne prelazi cijenu dva srka kave, ne čudi što se električni romobili množe kao gliste poslije kiše.
Čudi, međutim, što zakonodavac ignorira cijelu priču, iako su romobili pokretani strujom naočigled množe već godinama i samo je pitanje vremena kad će se njihov broj izjednačiti s onim bicikala. I to onih klasičnih, pokretanih isključivo pedalama i ljudskim mišićima, još uvijek kudikamo brojnijih od bicikala na struju. Kako zakon u ovom slučaju ozbiljno kaska za realnošću vidljivo je čim se upiše pojam “električni romobil” u tražilicu. Rezultat? Nula. Sve detalje o ovom nestvarnom slučaju pročitajte u novom broju Auto kluba koji je na svim kioscima.
Osim toga, u novom broju čekaju vas i svi detalji novog Land Rovera Defendera koji je svjetsku premijeru imao na salonu automobila u Frankfurtu.
U našoj rubrici auti i ljudi ovaj put se našao Tarik Filipović.
Dar čitateljima uz ovaj broj - naljepnica HR za registarske pločice.
U Francuskoj smo sjeli za upravljač nove Kije XCeed, a provozali smo i novi Ford Focus ST te donosimo prve dojmove.
Ne manjka ni testova, pa se tako na prvom testu našao novi Renault Clio pete generacije.
Od ostalih testova izdvajamo test karavanske Toyote Corolle Hybird te osvježene Škode Superb Combi.
Za ljubitelje motocikala tu je maraton test Honde Forze 300 s kojom smo prešli 3000 kilometara.
Rubrika vremeplov rezervirana je za Maserati Birdcage, dok su tu naravno i izvještaji sa utrka F1 u Italiji i WRC-a u Turskoj.
Uglavnom, i u ovom će se broju pronaći ponešto za svakoga. Ugodno čitanje!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....