Šesta generacija Honde CR-V predstavljena je danas s europskim specifikacijama, ekskluzivno dostupna s hibridnim (e:HEV) i plug-in hibridnim (e:PHEV) pogonskim sklopovima.
Očekivano, europska Honda CR-V izgleda baš kao američki model koji je predstavljen u srpnju 2022. Vidimo manje promjene na oblogama branika, nešto drugačiju rešetku i jedinstvene oznake koje pomažu u razlikovanju e:HEV-a od e:PHEV-a. Potonji se dodatno razlikuje po priključku za punjenje koji je postavljen na prednji branik.
Velika razlika između europske i sjevernoameričke linije CR-V je nedostatak pogonskih sklopova koji koriste isključivo pogon na unutarnje izgaranje. Sljedeći Hondinu obvezu da u Europi nudi samo elektrificirane modele, CR-V je dostupan u hibridnim i plug-in hibridnim opcijama sa samopunjenjem.
Vrhunac je e:PHEV varijanta, koja je prva plug-in hibridna Honda za europske kupce i nudi potpuno električni domet vožnje od 82 km.
Punjenje do 100 posto može biti gotovo za 2,5 sata kada je temperature baterije 25 stupnjeva. Oba elektrificirana pogonska sklopa imaju atmosferski 2,0-litreni četverocilindrični benzinski motor koji je revidiran radi poboljšane učinkovitosti i performansi, u kombinaciji s dva "ugrađena elektromotora lagane i velike snage".
Honda nije precizirala hoće li postojati razlika u izlaznoj snazi između dvije varijante, ali e:PHEV će najvjerojatnije imati litij-ionsku bateriju većeg kapaciteta. Potonji također dolazi s oznakom AWD na vratima prtljažnika što sugerira da će dolaziti s Hondinim sustavom pogona na sve kotače.
Unutrašnjost također izgleda prilično poznato, a Honda sugerira da donosi premium osjećaj zahvaljujući materijalima poboljšane kvalitete. Prezentacijski model dolazi s većim 9-inčnim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir, 7-inčnom digitalnom instrument tablom, dvozonskom klimom i Bose audio sustavom s 12 zvučnika. Još važnije, sigurnosna oprema uključuje novi višesmjerni Honda Sensing 360 paket koji je prvi u Europi.
Nova generacija SUV-a narasla je u svim dimenzijama u usporedbi s prethodnikom, s 40 mm dužim međuosovinskim razmakom koji je doprinio unutarnjem prostoru. Honda tvrdi da ima 16 mm više prostora za noge za putnike straga i 18% veći prtljažnik, dok stražnja klupa nudi osam stupnjeva podešavanja nagiba.
Proizvođač automobila također ističe sveobuhvatnu preglednost za vozača i putnike zahvaljujući velikim staklenim površinama. Tržišno lansiranje Honde CR-V u Europi planirano je za kasnije ove godine, a cijena će biti objavljena bliže tom datumu. Suparnici su Toyota RAV4, Nissan X-Trail, Subaru Forester i nadolazeća Škoda Kodiaq.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....