Ovo je Steve Jenny, i kao testni vozač Bugattija možda ima najpoželjniji posao u automobilskoj industriji. Započeo je radeći za Mahle i BBS, gdje je igrao ključnu ulogu u razvoju različitih komponenti za motosport.
Svoj životopis je Bugattiju poslao 2004. godine dok je francuski proizvođač spremao Veyrona za proizvodnju. Dobio je posao i njegova zadaća postala je osigurati da svaki Bugatti radi savršeno prije svoje isporuke kupcu.
U rujnu 2005. godine Steve je počeo testirati svaki Veyron nakon završenog tehničkog pregleda. Od tada je testirao svaki novi Bugatti, uključujući Veyrona i Chirona, na putovanju koje pokriva udaljenost od oko 300 kilometara pri različitim uvjetima na cesti.
Svaka probna vožnja obično traje oko pet sati i uključuje provjeru dinamike vožnje gdje Steve provjerava težinu pedala i njihov odziv, osjećaj upravljanja i postoje li kakvi neobični zvukovi. Nakon prvih 80 kilometara testa na cesti, Steve zatim vozi Bugatti po kaldrmi i makadamu.
Nakon toga, testiranja se seli na zatvorenu uzletno-sletnu pistu u zračnoj luci Colmar u Francuskoj gdje se automobil podvrgava testovima performansi, uključujući vožnju iznad 300 km/h i testiranja sustava poput kontrole lansiranja i zračne kočnice. Steve također izvodi manevre poput brzih promjena trake i kočenja u nuždi.
Nakon ovog početnog testa od 300 km, automobil se vraća u tvornicu gdje se mijenja ulje u mjenjaču i postavljaju novi kotači. Zatim se izvodi jednosatna probna vožnja, koja se proteže na najmanje 50 kilometara, prije nego što Jenny svakom automobilu da svoje konačno odobrenje.
‘S takvim individualnim i ručno izrađenim vozilom sve mora biti savršeno. Moj je cilj ispraviti i najmanji razlog za kritiku prije isporuke automobila. Tek tada će naši kupci biti sretni‘, kaže Steve.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....