autoindustrija

Možda vam se to ne sviđa, no usluge pretplate su budućnost: Evo zašto ih proizvođači ‘guraju‘

Pretplata je način da se postigne godišnji stalni prihod, nešto što pomaže u predviđanju budućnosti kompanije

Volkswagen ID.3 infotainment

 Volkswagen AG

Nije prošlo mnogo otkad je automobilistička zajednica na internetu kudila BMW zbog naplaćivanja pretplate za grijana sjedala. BMW je naposljetku pojasnio da je njegova pretplata samo za vlasnike koji u početku nisu kupili grijana sjedala, ali to još uvijek znači da su dijelovi ugrađeni u automobil na koje se kupci mogu kasnije pretplatiti.

image

BMW iDrive1

BMW

Ovakav način prodaje postaje sve češći u automobilskoj industriji, što dokazuje da je guranje potrošača prema uslugama koje proizvođačima automobila donose stalni prihod, budućnost.

Naime, riječ je o trendu koji je sve češći općenito u potrošačkom svijetu općenito. Plaćate usluge pretplata za gledanje filmove i slušanje glazbe, a gotovo svaka aplikacija nudi opciju pretplate danas. Sasvim je logično da bi se auto-industrija priključila u "igru".

S promjenama tehnologije, automobilska industrija već radi upravo to. Proizvođači se okreću ponudi softvera koji će omogućiti prodavanje vozila sa značajkama koje slijede tu formulu. Vrijeme je da ozbiljno pogledamo budućnost automobila jer su grijana sjedala samo početak.

image

BMW usluge pretplata

BMW

Pretplata je način da se postigne godišnji stalni prihod, nešto što pomaže u predviđanju budućnosti tvrtke nevezano uz količine prodanih automobila. A budući da su cijene dionica općenito predviđaju u budućnosti, ima smisla temeljiti procjenu tvrtke na nečemu od čega će ona kontinuirano zarađivati.

image

Ford Mustang Mach-e

Ford

Iduće desetljeće bit će zapisano kao jedno od najzanimljivijih u povijesti automobila: zlatno doba motora s unutarnjim izgaranjem bliži se kraju, a uspon električnih automobila postaje neizbježan. Prosječan kupac novog automobila postaje zainteresiran za električna vozila nego ikada prije.

A jedna od najvećih prodajnih prednosti električnog automobila je njegov smanjeni operativni trošak tijekom životnog vijeka vozila. To postavlja jedno veliko pitanje proizvođača: "Kako ostvariti prihod od prodaje nakon prodaje?". Prema proizvođačima automobila, odgovor je softver.

image

Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares

Profimedia

Bilo da se radi o pretplati ili jednokratnoj kupnji za povećanje izlazne snage, proizvođači automobila počinju gledati u digitalni svijet kako bi još više povećali profit. Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares predviđa da će tvrtka do 2030. zaraditi 22,5 milijardi dolara samo od prodaje softvera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 04:30