OTKRILI GREŠKU

Mercedes opoziva više od 320.000 primjeraka SUV modela: Hrvatska nije zahvaćena

Bez obzira na kontekst, gubitak kočionog sustava značajan je gubitak koji povećava rizik od sudara i posljedičnih ozljeda

Mercedes Benz

 Web Screenshot

S vremena na vrijeme, mali detalji su ti koji vas mogu dovesti u nevolje. Takav je slučaj s gumenom oblogom oko kućišta pojačivača kočnica nekih Mercedesovih vozila prodanih između 2006. i 2012. godine.

Naime, navlaka koja okružuje kućište pojačivača kočnice može privlačiti vlagu i, nakon dugog vremena ili značajnog izlaganja vodi, uzrokovati koroziju na tom području.

Ako ovaj dio zahrđa, može početi curiti i potpora kočionoj sili može biti smanjena. To može zahtijevati više vozačeve sile prilikom kočenja, te povećavanja zaustavnog puta, dva scenarija koja su manje nego idealna.

U rijetkim slučajevima jake korozije, osobito jak manevar kočenja mogao bi dovesti do mehaničkog oštećenja pojačivača kočnice i sustav bi mogao otkazati.

image

Mercedes Benz

Web Screenshot

To je vrlo loša vijest jer su kočnice obično najpotrebnije kada ih snažno koristite. Bez obzira na kontekst, gubitak kočionog sustava značajan je gubitak koji povećava rizik od sudara i posljedičnih ozljeda.

Treba napomenuti kako ovaj sustav ne utječe na parkirnu kočnicu i da prije nego što dođe do kvara, vozači mogu primijetiti da nešto nije u redu promjenom osjećaja papučicekočnice ili šištanjem i zvukovima strujanja zraka kada su kočnice pritisnute.

Sveukupno, ovaj problem utječe na 292.287 vozila u SAD-u. i 31.577 vozila klase ML, GL i R u Kanadi. Konkretno, problem utječe na:

  • AMG R63 iz 2007
  • 2007-2009 GL320
  • 2010-2012 GL350
  • 2007-2012 GL450
  • 2008-2012 GL550
  • 2007-2009 ML320
  • 2010-2011 ML450
  • 2006-2007 ML500
  • 2008-2011 ML550
  • 2007-2009 R320
  • 2006-2007 R500
  • 2007-2011 AMGML63
  • 2006-2012 R350
  • 2008 R550

Od 27. svibnja Mercedes će početi kontaktirati vlasnike vozila i od njih će se tražiti da svoja vozila dovezu do servisnog centra.

Tehničar će zatim ukloniti gumeni rukav i pregledati stanje kočionog sustava. Vozila koja ne pokazuju koroziju mogu se nastaviti voziti, dok će ona koja pokazuju koroziju biti pregledana. Neka vozila mogu se nastaviti voziti do dvije godine nakon čega će biti popravljena.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 23:48