POLOVNI AUTOMOBILI

Kupujete rabljeni auto sa 100.000 km? Ovih 20 modela su najisplativija investicija

Svaki kvar se bilježi i ulazi u ocjenu, a nakon 100.000 km, auti se rastavljaju i stručnjaci provjeravaju stanje
 Bildagentur-online/Schoening/Alamy/Alamy/Profimedia

Prilikom kupovine novog automobila stvari su prilično jasne. No, što ako kupujete polovnjak sa 100.000 prijeđenih kilometara, koje modele ciljati i na koje detalje pripaziti?

Na opsežnom testu izdržljivosti, njemački Autobild otkrio je najpouzdanije modele koji se nameću kao pametna kupovina. Iako se može zaključiti da Nijemci favoriziraju svoje marke, testirano društvo je vrlo šaroliko, od Volva, Mazde, Toyote, Hyundaija i Chevroleta do Kije, Suzukija i Seata.

Na testu se našlo gotovo 80 automobila, a mi smo izdvojili 20 najboljih.

Prije liste najboljih, navest ćemo da se na začelju liste nalaze Ford Fiesta 1.0 EcoBoost, Subaru XV 2.0D, Audi Q3 2.0 TDI quattro, BMW 218i Active Tourer i Chevrolet Orlando 2.0 TD.

NAJPOUZDANIJI MODELI NAKON 100.000 KILOMETARA:

20. Kia Ceed 1.6 GDi - Korejski kompakt skupio je manje negativnih bodova od lidera klase VW Golfa. Jedine probleme uzrokuje sustav 'Start-stop'.

19. Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS - Jedina stvar koju Japanci hitno trebaju popraviti je navigacijski sustav. Sve ostalo zaslužuje odličnu ocjenu.

18. Mercedes C 250 d (W205) 4Matic - Nakrcan je osjetljivom tehnologijom koja do kraja testa nije zakazala. Najviše impresionira kvaliteta materijala u interijeru.

17. Mini Countryman - Jedini neplanirani posjet servisu izazvao je kvar središnjeg zaslona.

16. Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD - Motor i mjenjač još uvijek rade kao prvog dana. Prilikom rastavljanja uočene su samo sitnice poput hrđavih točkica na karoseriji.

15. Hyundai i30 SW 1.6 CRDI - Korejska marka vrlo je pouzdana i ne stvara probleme kupcima. Zamjerka ide na račun loše izolacije.

14. BMW X1 xDrive20i - Glatkih 100.000 kilometara, jedino je navigacija pokazivala manjkavosti.

13. Ford Focus 2.0 EcoBlue - Focus je na kraju testa bio u vrhunskoj formi. Pojavila se tek neprimjetna površinska hrđa.

12. VW Tiguan 2.0 TSI - Tek prilikom rastavljanja uočena je greška: sitna korozija na donjem rubu prtljažnika.

11. Volvo XC60 D4 - SUV opravdava visoku cijenu, motor je i nakon 100.000 km u vrhunskoj formi, no Volvo bi trebao iskorijeniti hrđu na podvozju.

10. Kia Sportage 2.0 CRDi AWD - Pouzdanost na najvišoj razini, Kia se odavno prestala izdvajati samo po cijeni i postala je veliki neprijatelj njemačkoj konkurenciji.

9. VW Golf Sportsvan 1.4 TSI - Uvjerljivo i bez kvarova preživio 100.000 km pa je test produljen za 50.000 km. I tu dionicu je prošao bez problema.

8. Toyota Prius IV - Tehničke komponente nisu potrošene, pronađeni su tek sitni tragovi korozije na karoseriji.

7. Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 AWD - Prošla test bez značajnijih nedostataka, teško primjetna korozija počela se pojavljivati ​​ispod prtljažnika.

6. Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet - Bez problema prošao test izdržljivosti, nakon rastavljanja pronađena je hrđa na podvozju.

5. Audi A4 B9 Avant 2.0 TFSI - Prilikom rastavljanja nakon 100.000 km, nisu uočeni problemi ni razlozi za reklamaciju.

4. Seat Ateca 1.4 Eco TSI - Nakon dužih putovanja, nekoliko se vozača žalilo na bolove u leđima, no inače se radi o besprijekornom automobilu.

3. Audi A6 Avant 2.0 TDI - Nakon gotovo 115.000 kilometara, osim parking senzora, nije zabilježen niti jedan kvar.

2. BMW Z4 - Izdržao je test izdržljivosti bez ikakvih komplikacija.

1. Audi A3 Sportback 1.4 TFSI - Nema kvara, nema štete. Završni pregled nakon rastavljanja nije otkrio nikakve probleme.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 03:00