Nije samo njemačka automobilska industrija u krizi, već su u problemima gotovo svi europski proizvođači automobila. Mnogi od njih sada su prisiljeni prilagoditi svoja financijska očekivanja za 2024. na niže. U Stellantisu misle da će ove godine ostvariti nižu profitnu maržu od prethodnih procjena zbog, između ostalog, povećanja troškova posrnulih marki Jeep, Dodge i Chrysler u Sjedinjenim Državama. Ranije je grupa pretpostavljala dvoznamenkastu maržu, ali je sada je ona prilagođena na 5,5 do 7 posto.
Najava je u skladu s drugim izvješćima njemačkih proizvođača automobila, koji su nedavno najavili da više ne mogu ostvariti svoja prijašnja predviđanja za ovu godinu. Volkswagen je u petak upozorio ulagače da će promet i profitabilnost ove godine biti manji nego što je njemačka automobilska kompanija ranije očekivala. To je djelomično zato što je prodaja dijelova i novih automobila marke Volkswagen razočaravajuća. Prema Volkswagenu, to se događa zbog "pogoršanja gospodarskih uvjeta".
Konkurenti Mercedes i BMW također su smanjili očekivanja dobiti za ovu godinu, kao i britanski Aston Martin. Njemačka automobilska industrija, među ostalim, pati i od slabe potražnje za električnim automobilima u Europskoj uniji. Ekonomski problemi u Kini također rade protiv industrije, dok su se iz Kine pojavili novi konkurenti koji svojim cijenama pokušavaju uzdrmati tržište.
Zbog svega ovog dionice proizvođača automobila pale su u ponedjeljak na europskim burzama. Na burzi u U Milanu je Stellantis, matična tvrtka Peugeota, Citroëna, Fiata i Opela, između ostalih, pao za gotovo 13 posto. Na burzi u Londonu je Aston Martin pao gotovo 20 posto. Volkswagen, Mercedes-Benz i BMW izgubili su gotovo tri posto vrijednosti na burzi u Frankfurtu, a Renault gotovo 4 posto na burzi u Parizu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....