Kao da ljeto već nije dovoljno vruće, mnogi se vozači sada počinju dodatno znojiti. Ako se uvede porez na vozila, svatko tko ima motor s unutarnjim izgaranjem morat će platiti 2000 eura. Ali, ne može si, naravno, to svatko priuštiti, piš Fenix Magazin.
U ovom trenutku motori s unutarnjim izgaranjem posebno su impresivni zbog svog dometa, uz niže troškove nabave. Preciznije rečeno: kada su u pitanju klasična vozila, rasprava o dometu ni ne postoji. Primjerice, VW Polo s punim spremnikom može prijeći dobrih 800 kilometara. A kada se spremnik isprazni, jednostavno ga ponovno napunite za 3 minute.
O tome vlasnici električnih automobila mogu samo sanjati. No, to bi se uskoro moglo promijeniti, a do tada će ipak proći neko vrijeme. Međutim već sada "voda na mlin" ide "strujašima" s bitnom prednošću za vozače auta na baterije.
Trenutno se raspravlja o posebnom porezu na vozila koji bi trebali plaćati samo vlasnici motora s unutarnjim izgaranjem. Ljudi s električnim automobilima tako bi uštedjeli tih 2000 eura. I još nešto: ovaj bi novac trebao koristiti upravo njima, pišu njemački mediji.
Cilj je iskoristiti novac za ponovno promoviranje e-mobilnosti, a prijedlog o uvođenju takvog poreza dolazi od Borisa Palmera. Zasigurno nije prvi put da gradonačelnik Tübingena privlači pozornost pikantnim izjavama.
U ovom slučaju, on se zalaže za novi porez na vozila prema kojem bi građani morali platiti dodatnih 2000 eura ako kupe motor s unutarnjim izgaranjem. Ovaj porezni prihod trebao bi se uložiti u promicanje e-mobilnosti u Njemačkoj.
Palmer pokušava kupnju električnih automobila učiniti privlačnijom. Ali može li se to doista učiniti tako – preko leđa vozača konvencionalnih? Njemačka e-mobilnost zapravo bi mogla koristiti obnovljena sredstva. Ali čini se nerazumnim nametnuti dodatnih 2000 eura poreza kupcima vozila s dizelskim ili benzinskim motorom.
Ovi bi dodatni troškovi predstavljali značajno opterećenje za mnoge vozače, posebno one koji se oslanjaju na domet i fleksibilnost svojih motora s unutarnjim izgaranjem. Pitanje može li ovaj korak doista unaprijediti prijelaz na mobilnost ostaje otvoreno, kao i reakcije pogođenih vozača i cijele industrije. Srećom, porez na vozila samo za motore s unutarnjim izgaranjem još je daleko, napominju njemački mediji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....