Rumunjski proizvođač automobila Dacia, kao dio Renault grupe, u posljednje vrijeme bilježi izvanredne rezultate s više isporučenih automobila od Renaulta.
Osim prodajnih rezultata, Dacia ima još jedan važan adut - najvjernije kupce.
Prema istraživanju Dataforcea, nešto više od 80 posto sadašnjih kupaca Dacije u Njemačkoj ponovno bi kupilo njihov automobil.
Također, pokazalo se da je postotak njihovih vjernih kupaca 20 posto iznad prosjeka u autoindustriji.
‘Dacia uspijeva privući upravo one kupce koji se vraćaju. To je nešto što gotovo nitko drugi ne može učiniti‘, rekao je Marc Odinius, izvršni direktor Data Forcea, prenose mediji.
Na drugom mjestu je Tesla sa 75 posto kupaca koji se vraćaju američkoj marki, dok je na trećem Mazda.
Ujedno, Tesla je marka s najvjernijim kupcima u segmentu električnih automobila, ispred Volkswagena i BMW-a.
Dacia je nedavno premijerno predstavila model Spring, te najavila da će novi Dacia Sandero biti u ponudi kao električni model.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....