Prelazak na struju koči birokracija, zaključak je javne rasprave pod nazivom Povratak u budućnost održane 14. rujna u press centru Automotodroma Grobnik, na kojoj su sudjelovali stručnjaci Rimac Automobila, Ionityja, Toyote, Renaulta, brodogradilišta Lurssen i Tehničkog fakulteta u Rijeci.
„Pred godinu dana potpisali smo ugovore za šest punionica, ali do danas nismo uspjeli ishoditi sve potrebne dozvole za početak gradnje, koja u pravilu traje dva do tri mjeseca. Još 28 naših i sedamdesetak zahtjeva za izgradnju ultrabrzih punjača drugih tvrtki stoji po ladicama i čeka zeleno svjetlo države,“ požalio se David Čović, rollout manager tvrtke Ionity za područje Hrvatske i Slovenije.
Riječ je o vodećoj europskoj mreži s više od četiristo ultrabrzih punionica (350 kW), koju su još 2017. osnovali BMW, Mercedes, Ford i Volkswagen, a kasnije im se pridružio i Hyundai.
Razgovaralo se i o daljoj budućnosti, odnosno izgledima za prelazak na vodik, a izložen je i primjerak prvog serijskog automobila s pogonom na vodik Toyota Mirai.
Naš jedini automotodrom upravo je proslavio 45. godišnjicu prve međunarodne utrke – 17. rujna 1978. na prvoj Velikoj nagradi pobijedili su Ricardo Tormo (50 ccm), Angel Nieto (125 ccm) i Gregg Hansford (250 i 350 ccm). Automotodromu Grobnik je upravo na razdoblje od tri godine produljena licencija Međunarodnog udruženja automobilista (FIA), a uskoro se očekuje da će isto učiniti i Međunarodno udruženje motociklista (FIM).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....