Koenigsegg je šokirao svijet kada je najavio trocilindrični motor za svoju novu Gemeru. Bio je to veliki odmak za proizvođača hiperautomobila, koji je svoju reputaciju izgradio na brutalno snažnim V8 motorima. No kako sada ispada, od trocilindričnog elektrificiranog pogona neće biti ništa.
Naime, s obzirom na to da je Gemeru Koenigsegg u posljednji čas ponudio i V8 pogonom i 2300 KS, bilo je vrlo malo kupaca koji su ipak nastavili inzistirati na slabijoj varijanti s tri cilindra, a naposljetku je i njih proizvođač automobila uspio uvjeriti da umjesto toga odaberu V8 i odustao od planova za verziju s tri cilindra.
Šef tvrtke Christian von Koenigsegg otkrio je propast trocilindričnog modela u intervjuu za podcast Top Gear Magazine ranije ovog mjeseca. Tvrtka, ipak nije napustila do sada razvijenu tehnologiju i nastavlja raditi na motoru koji bi ipak jednog dana mogao završiti u Gemeri ili nekom drugom autu. Ipak, von Koenigsegg je istaknuo da se V8 se pokazao puno popularnijim.
Koenigseggov motor nazvan "Tiny Friendly Giant" (Mali prijateljski div) bio je dio snažnog hibridnog sustava koji je kombinirao 2,0-litreni trocilindrični motor snage 600 KS s jednim elektromotorom za ukupnih 1419 konjskih snaga i 1850 Nm okretnog momenta. Tvrtkin prvi četverosjed s ovim pogonom trebao je mogao je ubrzati do 100 km/h za 1,9 sekundi i postići najveću brzinu od 400 km/h.
Gemera će tako ostati samo na V8 verziji koja uz pomoć jednog električnog motora razvija 2300 KS i 2500 Nm okretnog momenta. Proizvodnja Gemere počet će krajem ove godine, a isporuke kupcima 2025. Koenigsegg planira izraditi 300 primjeraka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....