U IŠČEKIVANJU

Još jedan render Ferrarija Purosangue: Hoće li izgledati upravo ovako prvi SUV iz Maranella?

Purosangue će voziti na novoj Ferrarijevoj arhitekturi s motorom iza prednje osovine i mjenjačem s dvostrukom spojkom

Ferrari Purosangue (digitalni render)

 Motor1

Ferrari je nedavno prešao s testiranja nadolazećeg Purosanguea na korištenje kamufliranih karoserija modela prema proizvodnim specifikacijama. Koristeći nedavne špijunske fotografije i videozapise kao temelj, Motor1 je izradio digitalne rendere onoga što bismo trebali vidjeti kad se kamuflaža skine.

image

Ferrari Purosangue (digitalni render)

Motor1

Purosangue ima nos koji se izvija prema dolje od vjetrobranskog stakla, a prednja svjetla su ugrađena u sam vrh. Tu je i velika, trapezna rešetka, a otvori u kutevima imaju LED svjetlo na vrhu. Uz bočnu stranu, Purosangue ima čist stil s mekim zavojima. Oštar nabor koji počinje iza prednjeg blatobrana dodaje vizualni procvat boku.

image

Ferrari Purosangue (kamuflirani prototip)

Motor1

Iako renderi ne prikazuju stražnji dio prvog Ferrarijevog SUV-a, to je možda zato što je to dio tijela koji Ferrari najviše prekriva. Čini se da se krov 'ulijeva' u hatchback. Uzdignuti dijelovi kamuflaže nagovještavaju da postoji spojler na mjestu gdje rep postaje ravniji. Razvojna vozila imaju par ispušnih cijevi koje izlaze iz svakog donjeg kuta. Očekujemo da će završnice izgledati otmjenije od malih kružnih vrhova vidljivih na špijunskim fotografijama.

image

Ferrari Purosangue (kamuflirani prototip)

Motor1

Još uvijek nismo sigurni koji će pogonski sklop Purosangue koristiti. Snimka vožnje u tišini nagovještava neku vrstu hibridne tehnologije koja bi mogla biti plug-in uz twin-turbo V6 iz 296 GTB-a koji proizvodi 830 KS (610 kW) i 740 Nm okretnog momenta. Glasine također sugeriraju i na V12 izvedbu koja bi mogla stići kasnije.

image

Ferrari Purosangue (kamuflirani prototip)

Motor1

Purosangue će se voziti na novoj Ferrarijevoj arhitekturi koja stavlja motor iza prednje osovine i mjenjač s dvostrukom spojkom straga. Ima pogon na sva četiri kotača, a možemo primijetiti i prilično nisku visinu vožnje, stoga ne očekujte da će Purosangue biti sposoban juriti kroz pustinju.

Model je najavljen još 2018. godine, pri čemu je proizvođač iz Maranella obećao da će debitirati prije kraja 2022. godine. Dugo očekivani model trebali bismo konačno vidjeti za nekoliko mjeseci, a isporuke bi trebale početi sljedeće godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. rujan 2022 13:36