bez V8 zvuka

Jesu li u pravu? U Mercedes-AMG-u su uvjereni da njihove aute kupuju zbog tehnologije, a ne zbog V8 motora

Sljedeći Mercedes-AMG-ov superautomobil neće pokretati jedan od njegovih velikih i moćnih V8 motora i bit će neuobićajeno tih

Prethodni E 63 S 4MATIC motor, ilustracija

 Daimler AG

"Jasno je da idemo isključivo na električnu energiju", rekao je za Autocar glavni izvršni direktor AMG-a Michael Schiebe. Vjerojatno će takve vijesti razočarati tipične kupce AMG-a, koji su navikli na nešto glasnije, ali Schiebe misli drugačije.

“Kupci koji su došli do naše marke nisu došli jer su samo željeli imati veliki motor,” rekao je Schiebe. “Došli su jer im se svidjela tehnologija koju smo ugradili u automobil. Dakle, kada je u pitanju električna vožnja, prilično sam siguran da će kupci uskočiti u tu novu tehnologiju jer će biti najnovija i najbolja koju možete dobiti.”

image

Mercedes-AMG One

Mercedes- Benz

Ipak, teško je povjerovati da šef AMG-a zaista misli što govori jer i "mala djeca znaju" da tipični kupci Mercedes-AMG-a nisu baš ljubitelji auta na struju. AMG su osnovala dva bivša Mercedesova inženjera kako bi izrađivali V8 trkaće motore. Na kraju se prešlo na izradu motora za Mercedesove cestovne automobile, a početkom 2000-tih, Mercedes je kupio AMG i počeo proizvoditi Mercedes-AMG modele koji su bili gotovo isključivo na V8 pogon.

Mercedes-AMG sada proizvodi i druge motore, no veliki V8 uvijek su bili njihova okosnica, a što se može dogoditi ako se promijeni "filozofija brenda" jasno je pokazao aktualni C63 AMG koji kombinira četiri cilindra sa strujom i unatoč ogromnoj snazi i "mnogo tehnologije" nije baš omiljen kod "tipičnih kupaca AMG-a".

image

Mercedes-AMG SL 63 S E PERFORMANCE

Mercedes-Benz AG

Ipak, elektrifikacija je stvarnost s kojom se industrija trenutno suočava. Ako se marka želi natjecati u budućnosti, AMG mora početi proizvoditi električna vozila visokih performansi. A njegov električni superautomobil nedvojbeno će imati vrhunske performanse. Njegovi motori dolaze iz Yase, koja proizvodi i motore za Koenigsegg Regeru. Yasa-AMG motori navodno imaju 500 KS, a teže samo 30 kilograma. Jasno je da bi tri ili četiri takva motora mogla isporučiti ukupnu snagu na razini najjačih auta današnjice.

Hoće li svaki motor imati svoju malu metalnu pločicu s potpisom inženjera koji ga je ručno izradio, kao i AMG-ovi benzinci? “Ovo je dio naše DNK. U budućnosti ćemo imati nešto što je usporedivo s principom ‘jedan čovjek, jedan motor‘, a to neće biti samo marketinški napor,” rekao je Schiebe za Autocar.

image

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Mercedes

Dakle, iz AMG-a će nam i u pogledu elektrifikacije u budućnosti dolaziti zanimljive, snažne i ekskluzivne "zvijeri", međutim, pravi ljubitelji AMG-a vjerojatno bi se odrekli dosta snage i performansi za zvuk V8 koji je obilježje ove marke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 05:25