U želji da otkrije koji su najpopularniji sportski automobili na svijetu, Confused.com je analizirao podatke Google pretraživanja od posljednjih godinu dana. Audi R8 je najpopularniji superautomobil na internetu s 22,53 milijuna pretraga, što je impresivno kada se u obzir uzme da postoji od 2006. i neće se još dugo proizvoditi.
Odmah iza Audija R8 bio je Lamborghini Urus s 20,06 milijuna pretraživanja i iako je riječ o SUV-u, a ne o superautomobilu, njegova popularnost dokazuje koliko je za Lamborghini bilo pametno krenuti u svijet SUV-ova. Ipak govorimo o najprodavanijem modelu iz Sant‘Agate.
Treće mjesto na ljestvici zauzeo je BMW i8 s 18,43 milijuna Google pretraga, ispred Toyote Supre sa 17,26 milijuna, Forda Mustanga s 16,65 milijuna, Nissana GT-R-a s 15,54 milijuna pretraga, Porschea 911 s 15,48 milijuna i Lamborghinija Aventadora s 8,4 milijuna pretraga na Googleu.
Što se tiče proizvođača automobila, Lamborghini se pokazao najpopularnijim proizvođačem automobila s više od 58 milijuna pretraga marke. Time je daleko ispred BMW-a s 26.753.000 pretraživanja i Ferrarija s 25.352.990 godišnjih Google pretraživanja.
Ostali popularni proizvođači su Porsche (25.116.590 pretraživanja), Audi (22.897.600 pretraživanja), Nissan (22.855.000 pretraživanja), Ford (22.368.000 pretraživanja), McLaren (21.766.800 pretraživanja), Bugatti (17.427.000 pretraživanja) i Toyota sa 17.260.000 pretraživanja.